کلاهبرداری ۸ میلیاردی با فروش سهام یک شرکت/ 20 ملباخته شکایت کردند

فرمانده انتظامی استان یزد از دستگیری فردی که با فروش سهام یک شرکت اقدام به کلاهبرداری 8 میلیارد ریالی از شهروندان کرده بود خبر داد.

کلاهبرداری ۸ میلیاردی با فروش سهام یک شرکت/ 20 ملباخته شکایت کردند
سردار ایرج کاکاوند فرمانده انتظامی استان یزد در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: با دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی از طریق فروش سهام یک شرکت معلوم اقدام به کلاهبرداری مبلغ بسیار بالایی از شهروندان کرده است بررسی موضوع به کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی ارجاع داده شد.

وی افزود: کارآگاهان پلیس تحقیقات لازم در این زمینه را آغاز کرده و متوجه شدند این فرد که مسئول فروش سهام این شرکت است اقدام به فروش بیش از سهامی که در اختیار داشته به شهروندان کرده است.

سردار کاکاوند ضمن اشاره به انجام هماهنگی قضائی ادامه داد: متهم به نام  "م. ص" ۴۰ ساله شناسایی، دستگیر و برای انجام بازجویی به اداره پلیس انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی استان یزد تصریح کرد: "م. ص" در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه کلاهبرداری شد اما با ارائه اسناد و مدارک بدست آمده از دفا‌تر اسناد شرکت و مدارک مربوط به فروش سهام به ناچار لب به اعتراف گشود و به کلاهبرداری از سهامداران شرکت اعتراف کرد.

سردار کاکاوند اظهار داشت: کارآگاهان پلیس کلیه اوراق مربوط به فروش سهام این شرکت را استخراج کرده و با اطلاعات مندرج در سازمان ثبت اسناد تطبیق داده اند که در نتیجه اختلاف 8 میلیارد ریالی فروش سهام بیش از حد معمول بدست آمده است.

رئیس پلیس استان یزد تعداد شاکیان این پرونده را تا این لحظه بیش از ۲۰تن بیان کرد و خطاب به شهرندان یادآور شد: شهروندان به این نکته توجه داشته باشند که هنگام خرید سهام از شرکت‌ها در خصوص میزان سهام خریداری شده با سازمان‌های متولی این امر هماهنگی لازم را داشته باشند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار