فواد معصوم: عبادی وحدت را میان جريان‌های سياسی عراق تقويت کرد

رئیس جمهور عراق تاکید کرد نخست وزیر این کشور توانست وحدت و یکپارچگی را میان جریان‌های سیاسی مختلف در عراق تقویت کند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اینترنتی «المسئله» ، رئیس جمهور عراق با مثبت ارزیابی کردن اقدامات شش ماه اخیر "حیدر عبادی" نخست وزیر این کشور تاکید کرد وی توانست وحدت را میان جریان‌های مختلف سیاسی در عراق تقویت کند.

"فؤاد معصوم" گفت: با وجود اینکه کشور با چالش‌ها و مشکلات روبروست اما عراق به سمت ساحل امنیت پیش خواهد رفت و موسسات دولت بازسازی خواهد شد و آینده کشور عراق روشن است.

معصوم در مصاحبه اختصاصی با روزنامه محلی «الصباح» تصریح کرد: دکتر العبادی در یک زمان استثنائی آمد و در آغاز با مشکلات زیادی روبرو بود. از سوی دیگر دیدگاههای اکثر جریانهای سیاسی در عراق از هم دور بود اما بعد از آغاز دوره نخست وزیری عبادی، مشاهده کردیم که همکاریها و تفاهم از سوی دکتر حیدر العبادی، با همه جریانهای سیاسی ایجاد شد. بنابراین می توان به صراحت گفت که وی روش بسیار خوبی را برای دستور کار خود برگزیده است.

معصوم افزود: بهترین دلیل برای این مطلب نیز همکاری در زمینه مبارزه با تروریسم در کشور است و تصمیماتی که در این زمینه اتخاذ شده است کاملا این مطلب را به اثبات می رساند، مشاهده می کنیم که همه جریانهای سیاسی تصمیمات گرفته شده از سوی عبادی را تایید می کنند و با وی همکاری دارند.

رئیس جمهور عراق افزود: عبادی در مدت زمان کوتاهی توانسته است دیدگاههای دولت مرکزی در بغداد و منطقه کردستان عراق را به هم نزدیک تر کند.


انتهای پیام/
برچسب ها: فواد معصوم ، عراق ، عبادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار