جوهارت‌ بازیکن باشگاه منچستر‌سیتی‌ بر این باور است که تیمش نباید از عملکردش در رقابت‌های این فصل لیگ جزیره احساس شرمندگی کند.

هارت: سیتی نباید از عملکردش شرمنده باشدبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، باشگاه منچستر سیتی که هم اکنون با 62 امتیاز در جایگاه سوم و پس از آن آرسنال در لیگ برتر پریمر انگلیس موسوم به لیگ جزیره قرار دارد در هفته‌های اخیر متحمل شکست‌های زیادی از جمله برابر لیورپول‌ ، کریستال پالاس و برنلی شده است ، اما با این وجود سنگربان انگلیسی و ملی پوش این تیم یعنی جوهارت بر این باور است که هم تیمی‌هایش در سیتی در این فصل درخشان ظاهر شده اند و اصلا نمی‌توان این امر را برای آنها متصور شد که آنها ضعیف ظاهر شده‌اند.
 
وی در این خصوص گفت: شما نباید بگوید که ما مستحق باخت هستیم چرا که برنلی اگر توانست تیم ما را شکست دهد واقعا عادلانه بود چرا که به خوبی بازی کرد، لیورپول و کریستال پالاس نیز کار مشابه‌ای را انجام داده‌اند ما هم در مقابل تمام تلاشمان را به کار بستیم بنابر این بدون هیچ شک و تردیدی ابراز تاسف نمی‌کنیم ، ما کاملا آماده‌ایم تا روز یکشنبه برابر یونایتد به خوبی ظاهر شویم.
 
 هم اکنون بازی‌های زیادی باقی نمانده است و در حال حاضر  دو راه وجود دارد اینکه ما بهتر خواهیم شد یا اینکه بدتر می‌شویم اما به هر حال ما کار همیشگی خود را انجام می‌دهیم.
 
 گفتنی است، باشگاه منچسترسیتی‌ در حالی به مصاف باشگاه منچستریونایتد در اولدترافورد می‌رود که تنها  یک امتیاز با این تیم در جدول  لیگ برتر انگلیس اختلاف دارد. 

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، هارت ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار