حمله دزد بی‌رحم به مهدکودک/ ضرب و شتم نگهبان برای سرقت طلاجات کودکان

رییس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان گفت: سارق مهد کودک با 18 فقره سرقت به عنف و عادی در زاهدان دستگیر شد.

حمله دزد بی‌رحم به مهدکودک/ ضرب و شتم نگهبان برای سرقت طلاجات کودکانبه گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرهنگ ابراهیم ملاشاهی افزود: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر وقوع یک فقره سرقت به عنف در یک مهد کودک زاهدان بلافاصله کاراگاهان پلیس آگاهی بررسی موضوع را آغاز کردند.

وی ادامه داد: در این سرقت یک سارق به عنف ضمن ورود به داخل مهدکودک و درگیری با نگهبان و مصدوم کردن وی اقدام به سرقت طلاجات کرده و از محل متواری شده است.

وی با اشاره به اینکه پس از وقوع جرم بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی اقدامات تخصصی را آغاز کردند افزود: کارآگاهان با بررسی صحنه جرم و پایش اطلاعاتی و انجام اقدامات گسترده تخصصی سرنخ هایی از دخالت یک سارق سابقه دار را در این سرقت به دست آوردند.

رییس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان ادامه داد: ماموران آگاهی پس از کنترل نامحسوس محل تردد این سارق سابقه دار وی را در حالی که در حال تردد در یکی از خیابانهای شلوغ زاهدان بود دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.

ملاشاهی خاطر نشان کرد: این متهم که دارای چند فقره سابقه کیفری بود در ابتدا منکر انجام سرقت شد اما در تحقیقات تخصصی به سرقت از مهد کودک و 11 فقره سرقت به عنف گوشی همراه و شش فقره سایر سرقت ها اعتراف کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار