فرار دو زورگیر با جوسازی و عربده‌کشی/ پرسه زدن در شمال شهر برای شکار بچه پولدارها

دو پسر شرور که با پرسه زنی در نقاط شمال پایتخت اقدام به زورگیری از نوجوانان می‌کردند، توسط پلیس تهران شناسایی و دستگیر شدند.

فرار دو زورگیر با جوسازی و عربده‌کشی/ پرسه زدن در شمال شهر برای شکار بچه پولدارها
به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، ساعت ۲۰:۳۲ بیستم فروردین ماه بر اساس اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ مبنی بر یک مورد دستگیری سارق در آدرس دادمان، نرسیده به خوردین عوامل گشت کلانتری ۱۳۴شهرک قدس در محل حاضر شدند.

با حضور ماموران فردی به هویت "همایون" به واحد گشت مراجعه و اظهار داشت، افرادی که در حال سرقت از وی با تهدید چاقو بودند را دستگیر کرده است که سارقان به نام "برهان" و "افشار" با جوسازی و عربده کشی قبل از رسیدن مامورین اقدم به فرار با موتور پالس قرمز رنگ کرده‌اند.

در ادامه عملیات طرح مهار به اجرا در آمد و "برهان" و همدستش مورد شناسایی و ردیابی پلیس قرار گرفتند، سپس متهمان با هشدار‌های مامور این یگان نسبت به ایست توقف ننموده که ماموران اقدام به شلیک یک تیر هوایی با رعایت قانون بکارگیری سلاح کرده و متهمان را متوقف نمودند.

در بازرسی بدنی متهم یک قبضه چاقو از "برهان" کشف گردید و از سرنشین دیگر موتور سیکلت (افشار) یک قبضه چاقو به علاوه یک عددگوشی موبایل که متعلق به شاکی بوده است، کشف شد.

متهمان پس از دستگیری به کلانتری منتقل و تحت بازجویی‌های فنی قرار گرفتند که مشخص شد نامبردگان از اعضای باند سارقان زورگیری هستند که به وسیله یک دستگاه موتورسیکلت تندرو و با پرسه زنی در نقاط خلوت شمال شهر تهران با تهدید چاقو از مردم سرقت می‌کردند.

سرهنگ سعید کفراشی رییس کلانتری ۱۳۴شهرک قدس درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: پرونده متهمان برای بررسی‌های بیشتر و کشف سایر جرایم متهمان و شناسایی مالباختگان در اختیار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران برگ قرار گرفت.



انتهای پیام/
برچسب ها: حوادث ، انتظامی ، پلیس ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار