سفیر جدید بلغارستان در دیدار با ظریف:

بلغارستان به دنبال توسعه روابط در همه ابعاد با ایران است

سفیر جدید بلغارستان در ایران در دیدار با وزیر خارجه کشورمان از گسترش و تعمیق روابط دو کشور استقبال کرد و افزود: ظرفیت بازار ایران قابل توجه است و طی دوره ماموریت جدید به دنبال توسعه و تقویت روابط در همه ابعاد هستیم.

بلغارستان به دنبال توسعه روابط در همه ابعاد با ایران استبه گزارش حوزه سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، «خریستو پولنداکف» سفیر جدید بلغارستان در جمهوری اسلامی ایران با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و رونوشت استوار نامه خود را تقدیم کرد.

ظریف در این دیدار بر گسترش همکاری‌های بین دو کشور در همه زمینه‌ها از جمله همکاری‌های سیاسی، اقتصادی، پارلمانی و فرهنگی تاکید کرد.

وی اضافه کرد: زمینه‌های زیادی برای ارتقاء مناسبات دو کشور وجود دارد و طرفین از اراده کافی برای به فعلیت رساندن ظرفیت‌های موجود در روابط برخوردارند.

وزیر امور خارجه کشورمان، تاریخ طولانی روابط دو کشور ایران و بلغارستان را سرمایه قابل اتکایی برشمرد و اظهار امیدواری کرد که در دوره جدید از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های روابط در ابعاد دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی مورد علاقه، بهره برداری حداکثری به عمل آید.

«خریستو پولنداکف» سفیر جدید بلغارستان در جمهوری اسلامی ایران نیز در این دیدار از گسترش و تعمیق روابط دو کشور استقبال کرد و افزود: ظرفیت بازار ایران قابل توجه است و طی دوره ماموریت جدید بدنبال توسعه و تقویت روابط در همه ابعاد هستیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: ظریف ، دیدار ، سفیر ، جدید ، بلغارستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار