اهواز؛

صیانت از دارایی های ملی، در تعمیرات اساسی زیرآبی شناورها

یدکش 15 شعبان، از مجموعه شناورهای خدماتی شرکت پایانه های نفتی ایران در داک یارد تعمیراتی منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره)، تحت تعمیرات اساسی قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان ؛ معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اشاره به رويكرد مثبت و تعامل في مابين اداره كل  با ساير ارگان هاي دريايي كشور در زمینه تعمیرات اساسی شناورهای خدماتی بیان داشت : اين دوازدهمين پروژه اي است كه شناورهای شرکت مذکور به منظور انجام تعمیرات اساسي زیرآبی در این داک یارد مستقر گرديده اند.

مهندس آقایی با مثبت ارزيابي كردن عملكرد اداره تجهيزات دريايي اين اداره كل در بهره گيري از توان و تخصص نیروهای داخلی در انجام تعمیرات اساسی شناورها و لحاظ نمودن موضوع بهره وري در همه زمينه ها ،ايفاي نقش کارشناسان و متخصصین فنی این اداره کل در حفاظت و صيانت از دارايي هاي ملي را بسيار مؤثر و مطلوب برشمرد.

وی افزود: در این پروژه های تعمیراتی تلاش می شود ضمن صرفه جويي و جلوگیری از خروج ارز از کشور، تعمیرات لازم بر روی شناورها با بهترین کیفیت و در حداقل زمان ممکن، صورت پذیرد.

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان اظهار امیدواری کرد وگفت: پس از تکمیل تمام مراحل تعمیراتی بر روی این شناور، اوائل اردیبهشت ماه این شناور از داک یارد خارج شده و مورد بهره برداری مجدد قرار گیرد.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.