نماینده مسجد سلیمان لالی و هفت‌گل گفت: : انتظارات در مورد دیپلماسی منطقه این است که اقدام رفتار شنیع پلیس عربستان که باعث خدشه به عزت و حرمت ملی شده نیز با جسارت نسبت به این هتک حرمت عکس‌العمل نشان داده شود.

وزارت‌خارجه نسبت به اقدام شنیع پلیس عربستان عکس‌العمل نشان دهدبه گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، اسماعیل جلیلی نماینده مسجد سلیمان لالی و هفت‌گل در نطق میان دستور خود در نشست امروز (یکشنبه 23 فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون که استراتژی پیش برنده سیاست خارجی ما با موضوع هسته‌ای در مواجهه با 1+5 متکی بر تأمین منافع ملی همراه با عزت و کرامت قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: انتظارات در مورد دیپلماسی منطقه این است که  اقدام رفتار شنیع پلیس عربستان که باعث خدشه به عزت و حرمت ملی شده نیز با جسارت نسبت به این هتک حرمت عکس‌العمل نشان داده شود.

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس افزود: اگر برای کندی دیپلماسی ما دلیلی وجود دارد اجازه دهید تا دیپماسی خیابانی و عمومی پاسخ درخوری به این گستاخی‌ها بدهد تا پوزه این امال صهیونیستی برای همیشه به خاک مالیده شود.

نماینده مسجد سلیمان هفت گل خطاب به روحانی بیان داشت:  بیکاری هنوز اولویت اول حوزه انتخابیه من است و متأسفانه استخدام‌های وزارت نفت در این حوزه با افراد غیربومی ناراحتی افراد منطقه را برانگیخته است.

وی اظهار داشت: شرایط سرمایه‌گذاری بخش‌های دولتی و ظرفیت‌های موجود همچنان مغفول است و فرهنگیان همچنان نگاه به ترمیم حقوق‌های خود دارند.

جلیلی تصریح کرد: شهرستان‌های هفت‌گرد و اندیکا فاقد بیمارستان است و همچنین در شمال خوزستان بارندگی خسارت‌های زیادی بوجود آورده که به این وسیله زیرساخت‌ها دچار خسارت شده و سه خانواده نیز داغدار شده‌اند.

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس خاطر نشان کرد: راه‌های بین‌ شهری و روستایی بیش از ده میلیارد خسارت وارد شده اما سوال اینجاست چرا در رسیدگی به خسارت وارد شده در کشور دوگانگی وجود دارد. 


انتهای پیام/

برچسب ها: خاک ، عزت ، منطقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار