دستبرد طلایی به خانه ثروتمندان در تعطیلات نوروز/ عاملان سرقت در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند

فرمانده انتظامی کلانشهر تبریز گفت: با تلاش ماموران کلانتری 21 تبریز دو سارقی که اقدام به سرقت منزل کرده و طلاجات و اموال مردم را ربوده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

بهدستبرد طلایی به خانه ثروتمندان در تعطیلات نوروز/ عاملان سرقت در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرهنگ فرهنگ نوروزی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در حوزه استحفاظی کلانتری 21 تبریز شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس تبریز قرار گرفت.

وی گفت: ابتدا در یک عملیات اطلاعاتی محل سکونت دو سارق به هویت‌های معلوم که اقدام به نگهداری اموال مسروقه در منزل خود می‌کردند مورد شناسایی قرار گرفت که ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی با رعایت کلیه موازین شرعی و قانونی و حفظ حقوق شهروندی وارد منزل یکی از متهمان شده و در بازرسی منزل مقادیری طلاجات مسروقه به همراه یک دستگاه تلویزیون ال ای دی سرقتی کشف کردند.

به گفته این مقام انتظامی، از منزل متهم دیگر نیز یک عدد کیف سامسونگ حاوی ابزار الات سرقت، یک دستگاه زیگزال خیاطی و یک عدد اتوی بخار مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی تبریز ادامه داد: در یک عملیات دیگر هر دو سارق که از ایام تعطیلات نوروزی و خالی بودن برخی از منازل شهروندان سوء استفاده و اقدام به سرقت منزل کرده بودند دستگیر و در بازجویی به عمل آمده مقدماتی به چهار فقره سرقت منزل اعتراف کردند که پرونده برای تکمیل و سیر مراتب قانونی به پلیس اگاهی استان ارجاع داده شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کاهش سرقت یکی از اولویت‌های انتظامی تبریز است، تصریح کرد: شهروندان نسبت به هشدارهای پلیسی توجه کرده و هر گونه اخبار در این مورد را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش و با پلیس همکاری کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.