باقری: باید کمک کنیم تیم بدون حاشیه پیش رود/ برانکو کار سختی در پیش دارد

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وضعیت پرسپولیس در جدول مناسب نیست و برانکو کار سختی را در پیش دارد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران کریم باقری پس از تساوی یک بر یک مقابل استقلال خوزستان در نشست خبری گفت: از زمانی که پرسپولیس را تحویل گرفتیم 3 روز ریکاوری کردیم، تلاش کردیم در این دیدار نتیجه خوبی بگیریم.

وی افزود: 2 بازی در لیگ قهرمانا آسیا و 5 بازی در لیگ برتر داریم و امیدوارم با حضور برانکو بتوانیم تیم را جمع و جور کنیم.

باقری ادامه داد: بازیکنان ما خیلی خوب بازی کردند و موقعیت‌های زیادی داشتند که بیشتر ازحریف بود. با چند موقعیت نصفه و نیمه آنها توانستند بازی را مساوی کنند.

وی گفت: از نتیجه بازی راضی نیستم، مدافعان می توانستند بیشتر دقت کنند و باید بیشتر تمرین کنیم و درصد اشتباهاتمان را پایین بیاوریم.

باقری در مورد برانکو و پانادیچ گفت: آنها تجربه بالایی دارند و باید از آنها کار یاد بگیریم، من از عبدی هم خبر ندارم و ایشان تشریف نیاورده است.

وی گفت: برانکو وظیفه سنگینی دارد، پرسپولیس در جدول شرایط خوبی ندارد و باید تلاش کنیم با بالاتر از رده نهم بیاید. از برانکو شناخت دارم، وی به نظم تیمی اهمیت زیادی می دهد ، باید کمک کنیم تیم بدون حاشیه پیش رود.

وی در مورد صادقیان اظهار داشت: صادقیان اگر خوب مدیریت شود می‌تواند هم به خودش کمک کند و هم به تیم.

باقری ادامه داد: وقتی در تراکتور بودم مقابل پرسپولیس انگیزه زیادی داشتم، پرسپولیس بازی های سختی دارد ، تیم ها مقابل این تیم باانگیزه بازی می کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار