سرپرست شهرداری منطقه 11 به باشگاه خبرنگاران

آغاز به کار جشنواره شمسه‌ها در منطقه 11

سرپرست شهرداری منطقه 11 گفت: در راستای اجرای برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی فعالیت‌های جشنواره شمسه‌ها در منطقه 11 آغاز به کار کرد.

 نصراله آبادیان سرپرست شهرداری منطقه 11 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به آغاز به کار شمسه‌ها در منطقه 11 اظهار کرد: جشنواره شمسه‌ها در سه بخش آیینی، تجسمی، فرهنگی و هنری در قالب برگزاری مسابقات قرآنی، نهج‌البلاغه، دعا و نیایش، عکس، نقاشی و تندیس، گرافیک و تصویرسازی، کاریکاتور و ... در منطقه 11 آغاز و به زودی ثبت‌نام و دریافت آثار هنرمندان محلی از بین شهروندان انجام می‌شود. 

وی در ادامه افزود: شناسایی و معرفی استعدادهای محلی، توانمند‌سازی شهروندان و اصلاح نگرش و تغییر رفتار شهروندان و مدیران شهری برنامه‌ای فرهنگ‌محور است که ابعاد اجتماعی آن می‌تواند اثربخشی چشمگیری در اهداف بلند‌مدت شهرداری تهران داشته باشد.
آبادیان با اشاره به اینکه موضوعات اجتماعی و فرهنگی زیربنایی برنامه‌ریزی مدیریت شهری و نقطه توجه سازمان خدماتی شهرداری به نماد اجتماعی و فرهنگی است ادامه داد: این رویداد فرهنگی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های شهر و شهروندان ، توانایی، خلاقیت، مسئولیت‌پذیری و توجه به موضوعات شهری، ارتقای کیفیت اقدامات مدیریت شهری در ابعاد اجتماعی را به دنبال خواهد داشت. 

سرپرست شهرداری منطقه 11 تاکید کرد: جشنواره شمسه در سه سال گذشته با استقبال خوبی رو به رو بوده و امسال نیز شمسه‌ها با رویکرد توانمندسازی کانون محلی،‌آموزش و سازماندهی برنامه‌ریزی شده است. 

امیدواریم بیش از سالهای گذشته مشارکت مردمی داشته باشیم. 

وی در پایان گفت: نشست توجیهی جشنواره شمسه ها با حضور مدیران خانه‌های سه گانه محلات، مسئولین معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه 11 و کارشناسان فرهنگی برگزار و به زودی ثبت نام آغاز و دریافت آثار آغاز خواهد شد.
انتهای پیام/

برچسب ها: جشنواره ، منطقه ، کار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار