تجمع اعتراضی گروه‌های دانشجویی در مقابل سفارت عربستان برگزار شد

جمعی از گروه‌های دانشجویی تجمع اعتراضی خود را در مقابل سفارت عربستان برگزار کردند.

تجمع اعتراضی گروه‌های دانشجویی در مقابل سفارت عربستان آغاز شد

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران خیل کثیری از دانشجویان و مردم معترض به جنایات رژیم آل سعود از دقایقی پیش در مقابل سفارت عربستان سعودی در خیابان پاسداران تجمع خود را برگزار کردند.

تجمع‌کنندگان که بیشتر از گروه‌های دانشجویی هستند با سر دادن شعار "الموت السعودی" (مرگ بر آل‌سعود) نسبت به حوادث فرودگاه جده و حملات ناجوانمردانه عربستان سعودی به خانه‌های مسکونی یمن و کشتار زنان و کودکان خشم خود را ابراز کردند.

دانشجویان معترض در مقابل سفارت عربستان از سوی پلیس تذکر دریافت کردند و نیروی انتظامی از طریق بلندگو اعلام کرد: اگر امروز به شما مجوز داده‌اند، خلاف مقررات عمل نکنید تا مبادا مراسم شما متوقف شود.

در ادامه نماینده دانشجویان درخواست کردند از به حاشیه کشیدن مراسم خودداری شود تا مراسم با نظم و انضباط و بدون درگیری با نیروی انتظامی تا پایان اجرا شود.

همچنین معترضین پرچم آمریکا را به آتش کشیدند.

گفتنی است؛ تصاویر امام خمینی (ره) و عبدالملک حوثی رهبر انقلابیون یمن در دستان تجمع‌کنندگان و معترضین دیده می‌شد.

شایان ذکر است؛ حجت‌الاسلام و المسلمین سید حمید روحانی مدیر مؤسسه تاریخ انقلاب اسلامی هم‌اکنون در میان معترضین حاضر و سخنرانی کرد.

همچنین؛ نماینده دانشجویان معترض طی سخنانی در جمع دانشجویان خطاب به وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: ما می‌خواهیم که وزارت خارجه دیپلماتیک عمل نکند، ما خواستار این هستیم که وزارت خارجه انقلابی عمل کند.

گفتنی است؛ عده‌ای از دانشجویان بر روی دیوارهای اطراف سفارت و کوچه‌های اطراف آن شعارهایی را نوشته‌اند که شامل شعار "الموت آل‌سعود" "وهابی بی‌حیا اعدام باید گردد" است.

بر اساس این گزارش؛ تجمع کنندگان در پایان مراسم با سلام بر امام حسین(ع) و خواندن دعای فرج به صورت رسمی به این مراسم پایان داده و محل را ترک کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها: سفارت ، عربستان ، اعتراض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار