هفته دوازدهم لیگ حرفه ای؛

هفته جنوبی های سوپرلیگ بسکتبال

هفته دوازدهم لیگ حرفه ای بسکتبال به 3 تیم جنوبی لیگ اختصاص داشت. دانشگاه آزاد هم به نمایندگی از پایتخت در این هفته برنده شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ هفته دوازدهم لیگ حرفه ای به تیم های جنوبی لیگ اختصاص داشت. هر سه تیم خوزستانی لیگ در این هفته برنده شدند و پتروشیمی بندرامام با پیروزی مقابل شهرداری گرگان در صدر جدول ماند.

 تیم دانشگاه آزاد هم در غیاب مهرام همشهری تهرانی به رده دوم جدول صعود کرد. دانشگاه آزاد با نتیجه 72 بر 56 پمینا را در تهران شکست داد.

برد پتروشیمی در سالن بدون تماشاگر گرگان

تماشاگران گرگانی امروز آخرین جلسه محرومیت خود را به خاطر اتفاقات بازی نیم فصل اول مقابل مهرام گذراندند. تیم گرگان در نیمه اول دیدار مقابل پتروشیمی با نتیجه 41 بر 32 شکست خورد و در کوارتر سوم هم با 17 امتیاز عقب افتاد اما تا کوارتر چهارم بخشی از امتیازات را جبران کرد. بازی خوب محمدرضا اکبری در دقایق آخر کوارتر چهارم به پتروشیمی در حفظ نتیجه کمک کرد و بازی با نتیجه 91 بر 80 به نفع میهمان جنوبی تمام شد.

هفته جنوبی های سوپرلیگ بسکتبال

بازیکنان خارجی بهترین عملکرد را در این بازی داشتند. پیگرام با 24 امتیاز در کنار سم هاسکین با 19 امتیاز و 12 ریباند بهترین بازیکنان آماری گرگان و ماریچ با 17 امتیاز و 14 ریباند بهترین بازیکن پتروشیمی در این بازی بودند.

باخت نهم هفت الماس

تیم هفت الماس قزوین که در لیگ حرفه ای تنها یک برد به دست آورده است، نهمین باخت را در خانه تیم منتخب بسکتبال ماهشهر تجربه کرد. تیم ماهشهری با برد 85 بر 74 مقابل هفت الماس به یک امتیازی شهرداری گرگان در رده چهارم جدول رسید. 

هفت الماس نیمه اول بازی را با نتیجه 37 بر 30 برده بود.

تیم ماهشهر در این هفته هم 3 بازیکن غیر بومی خود را در اختیار نداشت.

چهارمین ویدئو چک در بازی آبادان

در طول فصل جاری لیگ 5 توپ لحظه آخر سرنوشت بازی های نفت آبادان را مشخص کرده است که به گفته سامری سرمربی تیم هیچ کدام به نفع این تیم نبوده است. به این شکل که شوت های ثانیه آخر بازیکنان نفت به گل تبدیل نشده اند و پرتاب ثانیه آخر بازیکنان حریف گل شده اند.

همچنین تا به حال چهار بار در بازی های نفت آبادان از ویدئو چک استفاده شده است. پیش از این در دیدارهای این تیم که یک بار به میزبانی آبادان، یک بار مقابل هفت الماس قزوین و یک بار در دیدار با گرگان به میزبانی تهران برگزار شده بود، بررسی فیلم مسابقه تکلیف توپ های آخر را مشخص کرده بود.

نفتی ها در دیدار امروز مقابل ثامن مشهد هم بعد از شوت ثانیه های آخر نیمه اول اعتقاد به گل شدن توپ داشتند که بعد از بررسی فیلم بازی اعتراض آنها پذیرفته نشد. 

با این شرایط نیمه اول بازی با ثامن مشهد با نتیجه 46 بر 43 به نفع تیم مشهدی پایان یافت.

نفت که دفاع خوبی در نیمه اول نداشت با دفاع بهتر در نیمه دوم موفق به برد  96 بر 78 مقابل ثامن مشهد شد تا روز خوب جنوبی ها را تکمیل کند.

نفت با این نتیجه به رده ششم جدول صعود کرد.

هفته سیزدهم لیگ حرفه ای روز 27 فروردین برگزار می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار