توکلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

نتیجه اولیه آزمون دکتری عصر فردا اعلام می‌شود / اعلام نتايج نهايي نيمه اول شهريورماه

نتیجه اولیه آزمون دکتری نیمه متمرکز فردا، چهارشنبه 26 فروردین ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار داده می‌شود.

دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران افزود: بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده نتیجه اولیه آزمون دکتری سال 94 از بعد از ظهر فردا چهارشنبه 26 فروردین ماه بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار داده می‌شود و تمامي داوطلبان می‌توانند از اين تاریخ با مراجعه به سایت سازمان و وارد کردن شماره داوطلبی و سایر مشخصات فردی نسبت به مشاهده اولیه کارنامه خود اقدام و از آن پرینت تهیه کنند. 

وی افزود: داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته می‌شوند می‌توانند از دوشنبه 31 فروردین تا پنج‌شنبه سوم اردیبهشت با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پس از دریافت دفترچه راهنما نسبت به انتخاب کد رشته‌محل‌های مورد علاقه خود اقدام کنند و سپس آنها را به ترتیب اولویت علاقه در فرم انتخاب رشته وارد کنند.

توکلی با اشاره به اینکه پس از انتخاب رشته گزینش علمی مرحله اول برای معرفی اولیه داوطلبان به صورت چند برابر ظرفیت انجام مي‌‌شود، تصریح کرد: با توجه به ظرفیت پذیرش دانشجو در هر یک از کد رشته‌محل‌های تحصیلی دانشگاه‌ها بر اساس 80 درصد نمره آزمون و 20 درصد معدل تراز شده دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد و دیگر ضوابط انجام می‌شود. 

وي اضافه كرد: فهرست اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت کد رشته‌محل‌های مربوطه برای شرکت در مصاحبه تخصصی و بررسی سوابق علمی و آموزشی، پژوهشی مطابق مصوبه وزارت علوم و حداکثر در 5 کد رشته محل در نیمه دوم اردیبهشت ماه از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود. 

مشاور عالی سازمان سنجش خاطرنشان کرد: فهرست اسامی نهایی پذیرفته‌شدگان آزمون دکتری در نیمه اول شهریور بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار