از هجوم تماشاگران به فنس ورزشگاه تا درگیری دست نشان!

بازی تیم فوتبال نیروی زمینی با نساجی مازندران از سری رقابت های لیگ دسته یک با حاشیه‌‌هایی همراه بود.

از هجوم تماشاگران به فنس ورزشگاه تا درگیری دست نشان!به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، دیدار دو تیم فوتبال نیروی زمینی و نساجی مازندران در چارچوب لیگ دسته یک که با نتیجه 2 بر یک به نفع نساجی به پایان رسید از همان ابتدای بازی حاشیه‌هایی را به همراه داشت.
 
هجوم تماشاگران قبل از بازی به ورزشگاه باعث شد فنس‌های درب ورودی ورزشگاه شکسته شود و یک نفر از تماشاچیان به شدت مصدوم شود و حال وی نیز وخیم گزارش شده است.
 
تماشاگران نساجی، سربازی که قصد برقراری آرامش و امنیت در ورزشگاه را داشت با بطری و سنگ زدند و سرباز را به شدت زخمی کردند و حال وی هم وخیم  گزارش شد و به بیمارستان منتقل گردید.
 
نادر دست نشان از طرف تماشاگران نیروی زمینی مورد حملات لفظی قرار گرفت و تماشاگران نساجی شروع به فحاشی به تماشاگران نیروی زمینی کردند.
 
اتفاقات حاشیه ای در نیمه دوم این بازی هم ادامه داشت، تماشاگران نیروی زمینی، نادر دست نشان را هو کردند و تماشاگران نساجی هم به تماشاگران نیروی زمینی فحاشی کردند.
 
همچنین درگیری مختصری بین نادر دست نشان و پیمان امیری بازیکن نیروی زمینی رخ داد.
 
با اینکه مسئولان تیم نیروی زمینی 30 درصد ورزشگاه را به تماشاگران نساجی اختصاص دادند اما تماشاگران زیادی از تیم نساجی به ورزشگاه آمده بودند، بر این اساس خیلی از تماشاگران نساجی نتوانستند به داخل ورزشگاه بیایند و بسیاری از آنها پشت درهای بسته ماندند.
 
گفتنی است، صادق درودگر مدیر عامل نساجی مازندران بعد از برد تیمش مقابل نیروی زمینی به داخل زمین رفت و از بازیکنان تشکر کرد و با هر یک از آنها دست داد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار