حاشیه‌نگاری باشگاه خبرنگاران از مراسم دومین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت؛

حضور انبوه زنان اسوه صبر و مقاومت/ رونمایی از آلبوم آئینی دفاع مقدس با صدای "امید معنوی"/ خلق یادگاری از سوی سردار جزایری

مراسم دومین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت با رخدادهایی همراه بود که به آن می‌پردازیم.

حضور انبوه زنان اسوه صبر و مقاومت/ رونمایی از آلبوم آیینی دفاع مقدس با صدای به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ مراسم دومین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت با رخدادهایی همراه بود که به آن می‌پردازیم.

*حضور انبوه زنان اسوه صبر و مقاومت 

سالن همایش‌های مرکز کتابخانه ملی ایران مملو از جمعیتی از بانوان بود که مشتاقانه در این مراسم شرکت کردند. 

*خلق یادگاری از سوی سردار جزایری

در این مراسم از آلبوم آئینی "امید معنوی" با موضوع دفاع مقدس رونمایی شد که سردار سرتیپ مسعود جزایری با خلق یادگاری از این اثر دفاع مقدس استقبال کرد. 

شایان ذکر است؛ رونمایی از آلبوم آیینی دفاع مقدس با صدای "امید معنوی" با حضور سردار مرتضی قربانی رئیس باغ موزه دفاع مقدس، سردار سرتیپ مسعود جزایری معاون ستاد کل نیروهای مسلح و مریم مجتهدزاده معاون سابق رئیس‌جمهور و حجت‌الاسلام و المسلمین سید رضا تقوی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه و امیر سرتیپ محمدحسن نامی جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر آثار دفاع مقدس انجام شد.

*هجوم یکباره تصویربرداران و عکاسان 

در زمان خلق یادگاری از سوی سردار سرتیپ مسعود جزایری معاون ستاد کل نیروهای مسلح در آلبوم رونمایی‌شده دفاع مقدس، انبوه عکاسان و تصویربرداران با هجوم یکباره، تصویری منحصر به فرد را خلق کردند!

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار