تاج در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

قیمت بلیط ها کاهش می یابد/ با آل اشپورت قطع همکاری نکرده‌ایم

رئیس سازمان لیگ گفت: بدون شک بازی پرسپولیس - النصر و حضور پرشور هواداران باعث شد برای ورود بیشتر و پرشور هواداران قیمت بلیط‌ها کاهش یابد و در این راستا همه تلاش خود را بکار می‌گیریم.

قیمت بلیط ها کاهش می یابد/ با آل اشپورت هنوز قطع همکاری نکرده‌ایممهدی تاج، رئیس سازمان لیگ در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در خصوص کاهش بلیط‌های بازی‌های لیگ برتر اظهار داشت: بدون شک ما سعی می کنیم قیمت بلیط را کاهش دهیم و در این راستا با مدیر عاملان باشگاه‌ها صحبت کرده‌ایم.
 
وی در ادامه افزود: ما در واقع به شدت دنبال کم  کردن قیمت بلیط‌ها هستیم و سعی ما بر این بوده که در سال آینده قیمت بلیط‌ها کاهش یابد تا هوادار‌های زیادی به استادیوم‌ها بیایند و در فکر عملی کردن کاهش قیمت بلیط‌ها هستیم.

تاج  بیان کرد: در واقع حضور پر شور هواداران در بازی پرسپولیس - النصر باعث شد ما به فکر کاهش قیمت بلیط ها باشیم زیرا حضور هواداران مثال زدنی بود.

رئیس سازمان لیگ با اشاره به قطع همکاری آل اشپورت عنوان کرد: باید عنوان کنم با آل اشپورت به هیچ وجه قطع همکاری نکرده‌ایم و کماکان با سازمان لیگ به همکاری‌اش ادامه دهد.

وی در مورد جوانگرایی در لیگ  هم اذعان کرد: همانند سال قبل هدف سازمان لیگ پرداختن به مقوله جوانگرایی است و در این راستا تلاش‌های زیادی صورت گرفته است دنبال این هستیم که باز هم جوانگرایی را در لیگ ترویج کنیم به شدت پی‌گیر آن هستیم و با مدیرعاملان تیم‌ها صحبت کرده‌ایم که لیگ ما جوان‌تر شود.

تاج خاطر نشان کرد: امیدواریم با پرداختن به اصل جوانگرایی بتوانیم گام مثبت و سازماندهی در راه ترقی فوتبال باشگاهی بپردازیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار