ماجدی:لطفا در مسائل خانوادگی استقلال ورود نکنید

سرپرست تیم استقلال گفت:بهتر است که مشکلات بازیکنان در درون باشگاه استقلال حل و فصل شود.

ماجدی:لطفا در مسائل خانوادگی استقلال ورود نکنیدبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران میرشاد ماجدی در خصوص تیم استقلال در گفتگو با رادیو ورزش اظهار داشت: فردا ساعت 14:35  از طریق هوایی به سمت رشت خواهیم رفت و از آنجا به صورت زمینی به سمت انزلی حرکت خواهیم کرد تا تیم را برای بازی در مقابل تیم ملوان آماده کنیم.
 
وی بیان کرد:خسرو حیدری به دلیل مصدومیت نمی تواند تیم را همراهی کند و دو بازیکن سه کارته  داریم که صادقی و بیک زاده نیز نمی توانند در این دیدار همراه تیم باشند.
 
وی درباره حکم صادر شده جاسم کرار تصریح کرد: قرارداد جاسم کرار با باشگاه استقلال دو ساله است و حکمی که کمیته اخلاق صادر کرده بعد از قرارداد وی با باشگاه استقلال خواهد بود و ضمن اینکه ما باید بدانیم کمیته اخلاق این اجازه را داده است که ما شکایت خود را به کمیته استیناف ارائه نماییم مدارک لازم تهیه شده و قرار است این مدارک به کمیته استیناف ارائه شود و تجدید نظری صورت بگیرد.
 
وی افزود: به نظر من هر چه قدر به حاشیه ها دامن زده شود حاشیه جدیدتری رخ می دهد و فکر می کنم بعضی از مشکلاتی که برای جاسم کرار بوده باید جامعه فوتبال اجازه بدهد که این مسائل در درون باشگاه حل شود اما باید بگویم قبل از اینکه باشگاه درباره این مسائل اظهار نظر کند سازمان ها و افرادهای دیگر تصمیم گیری می کنند و این کار درست نیست و به نظر من فردی که به اشتباه خود پی برده در واقع به دنبال این هستیم تا او را به آرامش دعوت کنیم اما صحبت های دیگران از اطرافیان باعث می شود تا مشکلات جدیدی به وجود بیاید.
 
ماجدی تصریح کرد:باید بگویم که ما یک خانواده هستیم و بازیکنان همانند بچه هایمان می باشند و هر کدام از این بازیکنان اگر برایشان حاشیه ایجاد شود خود باشگاه در این مورد رسیدگی‌های لازم را انجام می دهد و با وجود کمیته حقوقی و انضباطی مدیریت،معاونت همه موارد می توانند به مسائل پیش آمده رسیدگی کنند اما متاسفانه قبل از ما یکسری از دوستان کارهایی انجام می دهند و موضوعات را به مطبوعات و رسانه‌ها می کشانند و بازیکنی که نیاز به آرامش دارد را برایش مشکل ایجاد می کنند.
 
سرپرست تیم استقلال افزود:باید بگویم که اگر نخواهیم قرارداد کرار را  تمدید کنیم این بازیکن می تواند از باشگاه شکایت کند چرا که قرارداد دوساله دارد و ضمن اینکه فکر می کنم بهتر است تجدید نظری بر روی حکم صادر شده کرار صورت بگیرد و اجازه بدهند ما از توانایی های این بازیکن استفاده کنیم. درست است که اخلاق حرف اول را در فوتبال می زند اما بهتر است توانایی را در کنار اخلاق به کار ببریم و باید بگویم استفاده کردن از  توانایی های کرار از اولویت های باشگاه خواهد بود.
 
وی بیان کرد:در بازی مقابل تیم ملوان سه بازیکن ملی پوش خود را در اختیار نخواهیم داشت اما مطمئنا قلعه نویی و همکاران وی تدابیر بسیار خوبی را برای بازی فردا در نظر گرفته‌اند و امیدوارم با کسب سه امتیاز این دیدار همچنان در کورس قهرمانی باقی بمانم.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد:باید تشکر ویژه ای هواداران استقلال داشته باشم که در سرما و گرما این تیم را همراهی می کنند و به آنها حق می دهم و مطمئنا دوست دارند که تیم خود را در صدر جدول ببینند و مطمئا باشند که کادر فنی و بازیکنان برای بازی فردا همدل شدند و قرار است در بازی های آینده مراحلی که برای صعود لازم است را طی نماییم و از هواداران می خواهم که به قلعه نویی اعتماد کنند و امیدوارم بازی خوب و امتیاز آوری را در ملوان رقم بزنیم.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: کرار ، ماجدی ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار