وزیر دادگستری:

فضا برای پیشرفت و توسعه کشور مهیاست

وزیر دادگستری با بیان اینکه کشور محیطی آرام دارد و همه در تلاش هستند تا کشور را به جلو ببرند، گفت: دولت همه امکانات را برای پیشرفت و توسعه کشور بسیج کرده است.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، منطقه گیلان، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی شامگاه گذشته در جلسه شورای اداری شهرستان بندرانزلی که در پی سفر رئیس‌جمهور و هیات دولت به گیلان برگزار شد، افزود: ما ملتی مقاوم، آرمان خواه، مصمم و انقلابی هستیم. انقلاب بزرگی بوجود آوردیم، بیش از 36 سال ادامه دادیم و در این راه شهدا، ایثارگران و جانبازان زیادی دادیم.

پورمحمدی تصریح کرد: ما با سرافرازی جلوی استکبار ایستاده‌ایم و با قامت افراشته حرفهای‌مان را می‌زنیم.

وی گفت: ما می‌توانیم کشور را با آرامش، فضای امن به مقاصد بالا برسانیم، کشمکش و جنگ هزینه دارد.

پورمحمدی اظهار کرد: هوشمندانه نباید اجازه دهیم دشمن ما را درگیر کند. لازمه قدرت، درگیری و پرخاشگری نیست، نباید با درگیری ثروت‌ها و منابع‌مان را به راحتی از دست بدهیم. کشور را باید با اقتدار، توانایی و با ایجاد امید، اعتماد و انگیزه اداره کرد، این تدبیر دقیق و هوشمندانه رهبری است.

وی اظهار کرد: انقلاب را با ظرفیت‌های گسترده اقتصادی می‌توان حفظ کرد، توسعه داد و الهام‌بخش شد، ملت ضعیف که مشکلات خود را نمی‌تواند، حل کند، اداره کند، نمی‌تواند الهام‌بخش باشد.

وزیر دادگستری ادامه داد: خوشبختانه وضعیتی که اکنون کشور در آن قرار دارد، باثبات، آرام و کم‌تشنج است، فضا برای تلاش، پیشرفت و توسعه کشور مهیاست.

وی با بیان اینکه کشور ما ظرفیت‌های بسیار دارد، تصریح کرد: افراد متخصص، مجرب، اندیشمند، امین، ایثارگر و قهرمان از ظرفیت‌های انسانی کشور است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.