معاون برنامه‌ریزی استانداری تهران به باشگاه خبرنگاران خبر داد:

بهره برداری از پروژه 300 هکتاری دماوند و فیروزکوه

معاون برنامه‌ریزی استانداری از اولویت قرار گرفتن پروژه بزرگ تفریحی، سیاحتی و فرهنگی دماوند و فیروزکوه در زمینی به مساحت 300 هکتار خبر داد.

بهره برداری از پروژه 300 هکتاری دماوند و فیروزکوه
نعمت‌الله ترکی معاون برنامه‌ریزی استانداری تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فرصت‌ها و زمینه‌های متعدد و بالقوه در سطح استان تهران در بخش‌های متعدد اعم از صنعت، معدن، کشاورزی، مسکن و.... اظهار کرد: بنای ما در استانداری به این امر استوار است که در ابعاد گوناگون و با توجه به ظرفیت‌های هر شهرستان و فرصت‌ها و توانمندی‌های موجود در آن تقویت کنیم.

وی افزود: از پروژه‌های برجسته‌ای که در استان دنبال می‌شود می‌توان به طرح انتقال پساب تصفیه خانه تهران در شهرستان‌های ورامین، پیشوا و پاکدشت اشاره کرد.

ترکی در ادامه تاکید کرد: در شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه نیز پروژه بزرگ سیاحتی، تفریحی و فرهنگی با مشارکت بخش خصوصی و در زمینی به مساحت 300 هکتار دنبال خواهد شد و بهره‌برداری از آن در اولویت جدی استانداری قرار گرفته است. 

معاون برنامه‌ریزی استانداری تهران در پایان تصریح کرد: در صورت اتمام این پروژه در شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه، گام‌های مثبت و موثری در حوزه ارتقا سرمایه‌گذاری و گردشگری برداشته می‌شود که در ایجاد اشتغالزایی در این مناطق نیز تاثیرگذار خواهد بود. 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار