انریکه: بارسلونا، پاری‌سن ژرمن را غافلگیر کرد/ بلان: داوید لوئیز‌ مقصر شکست پاریسی ها بود

سرمربی بارسلونا در حالیکه بر این باور است که پاری‌سن ژرمن در شکست خانگی 3 بر صفر برابر آبی و اناری پوشان غافلگیر‌ شده، لوران‌ بلان سرمربی پاریسی ها، دلوید لوئیز‌ را به عنوان مقصر شکست معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، لوئیس‌ انریکه سرمربی بارسلونا با ابراز شادمانی از پیروزی 3 بر یک خارج از خانه برابر پاری‌سن ژرمن گفت: هنوز هیچ چیز تمام نشده و پاریسی ها در نیوکمپ‌ بسیار تلاش خواهند کرد.

انریکه ادامه داد: سوآرز و نیمار دو بازیکن کلیدی بارسلونا درا‌ین پیروزی بودند.

** لوران‌ بلان: داوید لوئیز‌ مقصر شکست پاریسی ها بود

 در همین زمینه لوران بلان گفت: داوید لوئیز مدافع‌ برزیل پاری‌سن ژرمن از آمادگی لازم برخوردار نبود و اشتباهات وی دردسرساز شد.

 بلان ادامه داد: اگر ادنیسون‌ کاوانی قدر موقعیت‌ها را می‌دانست، با وضعیت بهتری به نیوکمپ سفر می‌کردیم.

پیکه: بارسلونا نیازمند جام قهرمانی است

اما در این میان ژرارد پیکه بازیکن اسپانیایی باشگاه بارسلونا بر این باور است که تیمش به هر قیمتی که شده باید جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

 وی درا ین خصوص گفت: با توجه به انتقاداتی که وجود دارد برای من عملکردمان‌ هیچ ارزشی ندارد اگر نتوانیم جام قهرمانی را بالای سر نبریم و به  نوعی جامی را کسب نکنیم، هنوز بازی‌ةای زیادی تا پایان فصل باقی مانده است ما هم باید تمام تلاشمان را به کار ببندیم تا بتوانیم کارمان را به درستی انجام دهیم اینکه به پاریس بیایم و بتوانیم ببریم واقعا برای ما فوق العاده است.

ما در مرحله گروهی برابر این تیم 3 بر2 بازی را واگذار کردیم و این دیدار تجربه بسیار متفاوتی بود ، اما این بازی نقش تعیین کننده و تصمیم گیرنده ندارد و هنوز رقابت و تلاش ادامه دارد.

ما هم اکنون از انگیزه بسیار بالایی برخوردار هستیم که به همان فرم همیشگی‌مان باز گردیم ما به این نکته‌ پی برده‌ایم که شانس داشتن در طول سه مسابقه  متفاوت تا چه اندازه سخت است اما در برابر والنسیا روز  شنبه به هیچ وجه راحت نخواهیم بود و این تیم را دست کم نمی‌گیریم، بسیار سخت است اما به هر حال چالشی است که باید با آن مواجه شویم.

انتهای پیام/ پیام/
برچسب ها: انریکه ، بلان ، بارسلونا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار