مدیر اداره بازیافت ناحیه چهار منطقه 6 خبر داد:

آموزش چهره به چهره بازیافت در خیابان فاطمی/ اجرای طرح ملودی بازیافت در منطقه 6

مدیر اداره بازیافت ناحیه 4 منطقه 6 از آموزش چهره به چهره بازیافت در خیابان فاطمی و توزیع کیسه و بورشور به شهروندان این محدوده خبر داد.

 فهیمه جانبازی مدیر اداره بازیافت ناحیه چهار منطقه 6 خبر در گفت‌و‌گو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، با اشاره به آموزش چهره به چهره بازیافت در خیابان فاطمی و اجرای طرح ملودی بازیافت در این ناحیه اظهار کرد: توسط اداره بازیافت ناحیه نسبت به آموزش چهره به چهره در خیابان فاطمی، خیابان هشت بهست با هدف ارائه اطلاعات در زمینه تفکیک زباله‌های خشک و تر اقدام شده است. 

وی در ادامه گفت: طی این اقدام آموزشگران بازیافت به شهروندان در مورد چگونگی بازیافت و تاثیرات آن در اقتصاد کشور توضیحاتی ارائه و همچنین کیسه آبی بازیافت زباله در میان شهروندان توزیع شد. 

جانبازی در خصوص اجرای طرح ملودی بازیافت دراین ناحیه افزود: در راستای تفکیک و جداسازی زباله‌های خشک و تر و نیز جمع‌آوری از مبدا و بهبود در اجرای طرح تفکیک پ1سماند از مبدا نسبت به اجرای طرح ملودی بازیافت در این ناحیه اقدام شده است. 

مدیر اداره بازیافت ناحیه 4 این منطقه در پایان تصریح کرد: در این طرح توسط آموزشگران بازیافت ناحیه به همراه راننده خودروی بازیافت که با نواختن ملودی، آموزش چهره به چهره را در راسته کوچه های ضلع شرق خیابان کارگر انجام گرفته است. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار