امیر جدیدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

از تجربه‌ حضور در «رخ دیوانه» خوشحالم/ فرجام عجیب و غریب یک شوخی معمولی

"امیر جدیدی" بازیگر جوان فیلم «رخ دیوانه» از حضور در این فیلم و همکاری با ابوالحسن داوودی ابراز خرسندی کرد.

امیر جدیدی بازیگر سینما در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران، گفت: از ایفای نقش در فیلم «رخ دیوانه» خوشحال هستم، هم فیلم نامه را پسندیدم و هم تجربه همکاری با داوودی بسیار خوب بود؛ داوودی یک فیلم خوب در مورد جوانان ساخته است.

وی افزود: نقشی که در این اثر به من پیشنهاد شد، نقش راوی فیلم و اصلی بود. داوودی برای ساختن این فیلم 6 سال صبر و تلاش کرده است؛ من هم فیلمنامه و هم نقشم را دوست داشتم.

بازیگر «رخ دیوانه» ضمن ابراز خرسندی از فروش فیلم عنوان کرد: این فیلم از نظر فروش موفق بوده است و با استقبال مواجه شده، اما یکی از عوامل فروش یک فیلم سلیقه مخاطبان است که باید فیلم را بپسندند.

وی با اشاره به خلاصه‌ای از فیلم بیان کرد: من نقش کسی را داشتم که از سوی یکی از اعضاء به گروه پیوستم. شخصیت‌های مختلفی در «رخ دیوانه» وجود دارند که نبودن هرکدام شاید منجر به اتفاقات دیگری می‌شود؛ مثلا شخصیت معتاد قصه اگر وجود نداشت ممکن بود حوادث به شکل دیگر و شاید بدتر رقم بخورد.

جدیدی با اشاره به قصه گویی «رخ دیوانه» خاطرنشان کرد: "رخ دیوانه" قصه جذابی دارد که پایان عجیب و غریب یک شوخی معمولی در آن، اینگونه رقم می‌خورد.

گفتنی است؛ «امیر جدیدی" بازیگر جوان "رخ دیوانه" در اولین تجربه حضور خود در سینما، در فیلم هومن سیدی ایفای نقش کرده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار