استاندار تهران خبر داد:

ارايه پیشنهاد برگزاری انتخابات مجلس به صورت الکترونیک به وزارت کشور

استاندار تهران گفت: برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به صورت الکترونیک از اصلی ترین خواسته استانداری است، ازهمین رو پیشنهاد این خواسته به وزارت کشور داده شده است.

ارايه پیشنهاد برگزاری انتخابات مجلس به صورت الکترونیک به وزارت کشوربه گزارش خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، سید حسین هاشمی استاندار تهران امروز (پنجشنبه)در نشست مشترک فرمانداران، مدیران کل ستادی استانداری و معاونین سیاسی انتظامی و بخشداران استان تهران که در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد، با اشاره به برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس به صورت الکترونیک، اظهار کرد: برای برگزاری انتخابات اواخر سال جاری دهمین دوره مجلس بصورت الکترونیک در استان تهران مصر هستیم و امیدواریم وزارت کشور این خواسته استان تهران را محقق سازد.

وی گفت: حاضریم هزینه های برگزاری الکترونیک انتخابات در تهران را از منابع داخلی استان تامین کنیم تا این موضوع به مرحله اجرا درآید.

هاشمی تصریح کرد: پیشنهاد به وزارت کشور داده ایم تا رایانه هایی را که به منظور برگزاری الکترونیک انتخابات تهیه خواهد شد به صورت اقساط به مجریان انتخابات واگذار کنند تا نگهداری این رایانه ها برای مسوولان دستگاه های اجرایی مشکلاتی ایجاد نکند.

استاندار تهران با بیان اینکه استان آمادگی کامل دارد تا انتخابات آینده را به صورت کاملا الکترونیک برگزار کند تاکید کرد: الکترونیک برگزارشدن انتخابات تمام شایعاتی که ممکن است در پیرامون انتخابات رواج یابد را از بین خواهد برد و به شفاف شدن روند انتخابات کمک موثری خواهد کرد.

وی انتخاب نام سال جاری به همدلی و همزبانی دولت و ملت از سوی رهبر معظم انقلاب را انتخابی هوشمندانه توصیف کرد و تصریح کرد: همدلی و همزبانی مسوولان به حضور گسترده تر مردم در پای صندوق های رای خواهد انجامید.

انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به صورت همزمان هفتم اسفند ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار