قهرمانی نونهالان تکواندوکار در آسیا

تیم های ملی تکواندو دختران و پسران ایران عنوان قهرمانی نخستین دوره رقابت های آسیایی را عصر پنجشنبه 27 فروردین ماه بدست آوردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ اولين دوره مسابقات تکواندو نونهالان آسیا با حضور 127 تکواندوکار از 17 كشور 26 و 27 فروردین ماه با قهرمانی تیم های دختران و پسران ایران به ميزبانی چین تایپه برگزار شد.

تيم ملی ايران در بخش دختران موفق به كسب هفت مدال طلا توسط مهلا مومن زاده در وزن 33- كيلوگرم، مبينا نژاد در وزن 37- کیلوگرم، ستاره چابكی در وزن 44- كيلوگرم، نرگس حسن نیا در وزن 51- كيلوگرم، زهره حسن نتاج در وزن 55- كيلوگرم، نگار پورجمالی در وزن 59- كيلوگرم و زهرا نصیراحمدی در وزن 59+ كيلوگرم، يك نقره فاطمه عبا دوز در وزن 29- كيلوگرم و با 74 امیاز عنوان قهرمانی را بدست آورد، تیم های فیلیپین با یک طلا، دو نقره، یک برنز و 29 امتياز و قزاقستان با یک مدال طلا، یک نقره و پنج برنز و 29 امتياز دوم و سوم شدند.

یلدا ولی نژاد و مبینا شاکری نيز بدون مدال ماندند.

در بخش پسران نیز ایران با كسب پنج مدال طلا توسط امیر ولی پور در وزن 33- كيلوگرم، حامد اصغری در وزن 45- كيلوگرم، مجتبی پاسار در وزن 53- كيلوگرم، عرفان مرادی در وزن 57- كيلوگرم و محمد خانی در وزن 65- كيلوگرم، سه نقره علی نور محمدی در وزن 37- كيلوگرم، محمدحسین زاهدی در وزن 41- كيلوگرم و سیدحسین حسین زاده در وزن 65- كيلوگرم و 72 امتياز به عنوان قهرمان معرفی شد، کره جنوبی با سه مدال طلا، 2 نقره و 48 امتياز و قزاقستان با یک مدال نقره، هشت برنز و 31 امتياز عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

علیرضا یعقوب تبار و حسنعلی سلطانعلی زاده نيز از كسب مدال بازماندند.

همچنین از سوی کمیته برگزاری مسابقات حسینعلی نعیمی و مهرو کمرانی به عنوان بهترین مربیان، عرفان مرادی و مهلا مومن زاده نیز بهترین تکواندو کاران آسیا معرفی شدند.

نونهالان تکواندوکار در سال 2014 نیز در نخستین دوره رقابت های جهانی در باکو آذربایجان عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داده بودند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو ، ایران ، آسیا ، قهرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار