سیاه پوش نقابدار با تیر هوایی پلیس زمینگیر شد

پلیس آگاهی شهرستان نیشابور خراسان رضوی عامل زورگیری شبانه از یک مغازه دار را شناسایی و دستگیر کرد.

//////////////////////محسنی//
سرهنگ سید حسن حسینی فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی یک فقره زورگیری شبانه از یک مغازه دار در یکی از مناطق شهر نیشابور تیمی از ماموران پلیس آگاهی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: تیم دایره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی با بررسی دقیق اظهارات مالباخته متوجه شدند فرد زورگیر که لباس مشکی بر تن داشته با سر و صورت بسته وارد مغازه شده و با تهدید چاقو مبلغ پنج میلیون و ۸۰۰ هزار ریال وجه نقد را زورگیری و با یک دستگاه موتور سیکلت متواری شده است.

سرهنگ حسینی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با راهنمایی‌های مالباخته به سرنخ‌هایی از سارق دست یافتند و با تحقیقات گسترده میدانی محل اختفای او را در یکی از از باغ‌های حاشیه شهر نیشابور شناسایی کردند.

وی اظهار داشت: متهم با مشاهده ماموران بدون توجه به دستور ایست از محل متواری می‌شود که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز با شلیک تیر هوایی زمین گیر می‌شود.

سرهنگ حسینی  تصریح کرد: متهم ۲۵ ساله در مواجهه حضوری با مالباخته و ارائه ادله و مستندات پلیسی به زورگیری از مغازه دار اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور خاطر نشان کرد: با هماهنگی مقام قضایی تحقیقات در خصوص سایر سرقت‌های احتمالی ادامه دارد.



انتهای پیام/
برچسب ها: دستگیری ، پلیس ، زورگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار