لوپز: مورینیو به عملکرد بازیکنان نگاه می‌کرد

دیگو لوپز دروازبان باشگاه آث میلان اعلام کرد: مورینیو بر مبنای عملکرد بازیکنان کار می‌کند و مشکلی هم با ایکر کاسیاس نداشته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران: در زمان هدایت خوزه مورینیو در باشگاه رئال مادرید، ایکه کاسیاس دروازه‌بان با سابقه و محبوب رئالی‌ها به جای حضور در دروازه‌ بر روی نیمکت نشست و با صلاحدید خوزه مورینیو دیگه لوپز در دروازه قرار گرفت، موضوعی که انتقادات زیادی را به همراه داشت و حتی پس از خروج مورینیو و حضور آنجلوتی در رئال این روند ادامه پیدا کرد و د ر نهایت در رقابت‌های جام جهانی نیز دیگر ایکه کاسیاس نتوانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد.

اما دیگه لوپز رقیب دیرینه ایکر کاسیاس که هم اکنون دروازبان باشگاه آث میلان است، بر این باور است که ملاک مورینیو عملکرد بازیکنان بوده است و هیچ مشکلی هم با هیچ  بازیکنی ندارد.

وی در این خصوص گفت: مورینیو با من صحبت کرد که خیلی واضح بود او به قدرت و شجاعت داد و مرا با چیزهایی که قرار بود رخ دهد مواجه کرد او گفت که پیش از این می‌خواسته من را جذب کند، او به من اطمینان و اعتماد داشت او کاملا متفاوت است ، او با چشمانش و صحبت هایش می گوید که شما باید به کجا بروید.

من می‌دانستم چه اتفاقی رخ می دهد (خوزه مورینیو) در تمرینات بسیار عالی عمل می‌کرد و هیچ مشکلی هم با ایکر کاسیاس نداشت.

من پی زیبایی نیستم، می خواهم این را واضح بگویم ، شاید خوزه مورینیو سپر انتقادات قرار گرفت وقتکیه مردم مرا مورد هدف قرار داده بودند.

انتهای پیام/
برچسب ها: لوپز ، آث میلان ، کاسیاس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار