دو باندی که با جعل اسناد دولتی در یکی از روستاهای شهرستان بینالود خراسان رضوی اقدام به اخذ مجوز انشعاب گاز می‌کردند توسط پلیس آگاهی این شهرستان شناسایی و متلاشی شدند.

جعل اسناد دولتی برای گرفتن مجوز انشعاب گاز/ ۲ باند جاعلان حرفه‌ای متلاشی شد
سرهنگ عباس صارمی ساداتی فرمانده انتظامی شهرستان بینالود در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر جعل اسناد دولتی و اخذ غیر قانونی چهار واحد انشعاب گاز در روستای ویرانی ماموران پلیس آگاهی بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ صارمی ساداتی افزود: ماموران در تحقیقات اولیه از دهیار روستا متوجه شدند علی رغم بخش نامه‌ها و دستورالعمل‌های موجود مبنی بر اینکه به آپارتمان‌های بیش از دو طبقه مجوز انشعاب گاز داده نمی‌شود، یک آپارتمان ۴ طبقه اقدام به اخذ مجوز غیرقانونی انشعاب گاز کرده است.

وی ادامه داد:در تحقیقات انجام شده مالک آپارتمان اعلام کرد تمام مراحل اخذ مجوز، لوله کشی و نصب کنتور توسط دو نفر انجام شده که با شناسایی این دو متهم و اخذ نیابت قضایی در مخفیگاه‌شان دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بینالود تصریح کرد: دو متهم در بازجویی‌های علمی و تخصصی پلیس در اعترافاتی صریح گفتند، با اخذ دو میلیون تومان رشوه از مالک اپارتمان که موفق به اخذ مجوز از دهیاری نشده بود و با همکاری یکی از مسئولان دفتر نقشه کشی ساختمان اقدام به جعل و دستکاری در مجوز و نامه‌ها کرده و با ارائه نامه‌های جعلی به اداره گاز شاندیز انشعاب گاز را دریافت کرده‌اند.

سرهنگ صارمی اضافه کرد: با دستگیری مالک ساختمان، ‌مسئول دفتر نقشه کشی و این دو متهم در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و متهمان به دادسرا معرفی شدند.

وی افزود:در ادامه این گزارش دهیار ویرانی با اعلام گزارشی مشابه مدعی شد یک آپارتمان پنج طبقه و ۹ واحدی نیز به همین منوال اقدام به اخذ مجوز انشعاب گاز کرده است که پس از تحقیقات و بررسی اسناد و مدارک جعلی در شرکت گاز شاندیز مشخص شد که مجوز هر ۹ واحد به نام شخصی ۳۵ساله است که جزء مالکان ساختمان نیز نمی‌باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان بینالود با اشاره به تحقیقات به عمل‌آمده از مالکان ساختمان تصریح کرد: مشخص شد تمام مراحل اخذ مجوز توسط پیمانکار ساختمان و کارگرش انجام شده است.

سرهنگ صارمی خاطر نشان کرد: با اقدامات علمی و فنی و شگردهای خاص پلیسی، تمام عوامل مرتبط با این پرونده دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به دادسرا اعزام شدند.

گفتنی است؛ تحقیقات پلیس در خصوص کشف سایر جرائم احتمالی متهمان این پرونده ادامه دارد.



انتهای پیام/
برچسب ها: حوادث ، انتظامی ، جعل ، دستگیری ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار