خدا بنده لو:

فرسودگی تجهیزات در نتایج مسابقات کره جنوبی تاثیر داشت

مربی تیم تپانچه گفت: علاوه بر مشکل فشنگ، فرسودگی تجهیزات مشکل عمده تیراندازان است. حتی در مسابقه کره جنوبی سلاح یکی از تیراندازان مشکل پیدا کرد.

فرسودگی تجهیزات در نتایج مسابقات کره جنوبی تاثیر داشتسکینه خدا بنده لو در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره مسابقات جهانی کره جنوبی و وضعیت عملکرد تیراندازان تپانچه افزود: مسابقات جهانی کره جنوبی در سطح بسیار بالایی برگزار شد و تیراندازان امتیازات باور نکردنی را ثبت کردند و اکثر آنها به طور باور نکردنی رکوردها را تغییر می دادند.
 
وی ادامه داد: هر چند ما نتوانستیم در این مسابقه کسب سهمیه کنیم ولی با این حال از عملکرد تیراندازان راضی کننده بود و با توجه به تمرینات و تعداد اردوهایی که برگزار شد امتیازاتی که به دست آوردند خوب بود.
 
مربی تیم تپانچه افزود: اگر ما امکانات بیشتر در اختیار داشتیم و اردوها به طور منظم برگزار می شد اکنون نتایج طور دیگری رقم می خورد.
 
خدا بنده لو گفت: ما قبل از مسابقه کره جنوبی تقریبا 4 مرحله اردوی 25 متر داشتیم و به خاطر کمبود فشنگ امکان برگزاری اردوهایمداوم نبود، در حالیکه تیراندازان برای رسیدن به آمادگی مطلوب و شرکت در چنین مسابقه ای باید اردوهای مداوم داشته باشند.
 
وی گفت: در این مسابقه فنی تیراندازی که قبلا مدال المپیک و عناوین دیگری داشتند موفق به کسب سهمیه نشدند و این نشان از افزایش سطح مسابقات بود.
 
خدا بنده لو اشاره کرد: ما در بخش تپانچه علاوه بر مشکل فشنگ فرسودگی تجهیزات هم گریبانگیر تیزاندازان است و این مشکل در این مسابقه به طور محسوس مشخص بود که چه اندازه در کیفیت کار تاثیر داشت، حتی در هنگام برگزاری مسابقات سلاح یکی از تیراندازان ما با مشکل روبرو شد و این موضوع هم بر عملکرد تاثیر دارد.
 
وی گفت: تیم تپانچه واقعا ظرفیت کسب سهمیه المپیک دارد ولی نیاز به حمایت داریم. تاکنون اردوی برون مرزی نداشتیم ولی با این شرایط و با همه کمبودها به هر نحوی شد، اردوی تدارکاتی برگزار می کنیم ولی دریغ از حمایت مسئولان از این رشته.
 
وی افزود: مسابقات آلمان اواخر اردیبهشت برگزار خواهد شد که امیدوارم بودجه برای اعزام تیم تامین شود حداقل در این مسابقه بتوانیم نتایج لازم را به دست آوردیم.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: با تمام پستی ها و بلندی‌ها تیراندازان در این مسابقه با توانایی خودشان شرکت کردند و ما انتظار توجه بیشتر مسئولان به این رشته پر مدال را داریم، برای رقابت در عرصه های جهانی نیاز به امکانات بیشتر است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: مسابقات ، تپانچه ، تجهیزات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار