سرمربی تیم وزنه برداری ذوب آهن:

نامه ای مبنی بر تست دوپینگ به ما ابلاغ نشد/برخی اتفاقات مانع از حضور قهرمان لیگ، در جام باشگاه ها شد

علی جباری گفت: با توجه به اینکه کارهای لازم برای حضور در جام باشگاه های آسیا انجام ندادیم کاملا مشخص بود که نمی توانیم در این رقابت ها شرکت کنیم.

نامه ای مبنی بر تست دوپینگ به ما ابلاغ نشد/برخی اتفاقات مانع از حضور قهرمان لیگ، در جام باشگاه ها شدعلی جباری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: به دلیل دیر آمدن نامه نتوانستیم ترکیب تیم را کامل کرده و اردو را برگزار کنیم و این مسائل نیازمند زمان کافی است.
 
جباری در خصوص صحبت های حسین اقبالپور بیان کرد: من مصاحبه اقبالپور را دیدم، فدراسیون هیچ نامه ای مبنی بر اینکه برای آزمایش دوپینگ به تهران بیاییم به ما ارسال نکرد.
 
وی ادامه داد: فدراسیون باید به ستاد مبارزه با دوپینگ نامه می داد که از تیم ذوب آهن آزمایش بگیرند، اما نمی دانم برای ستاد نامه ای ارسال شده یا نه؟
 
19 فروردین تیم جوانان آزمایش دوپینگ داده‌اند اما ما هیچ اطلاعی نداشتیم که جوانان در این تاریخ آزمایش دوپینگ می دهند که وزنه برداران ذوب آهن هم به همراه این تیم تست دوپینگ بدهند. از طرفی مسابقات قهرمانی کشور در تهران بود و تعدادی از وزنه‌برداران ما در آن رقابت ها بودند و می توانستند تست بدهند و بقیه را هم من می توانستم مطلع کنم.
 
جباری تصریح کرد: با قاسمی دبیر فدراسیون صحبت کردم اما هیچ نامه ای ابلاغ نشد، شفاهی هم که هیچ کاری صورت نمی گیرد.
 
علی جباری در پایان با اشاره به صحبتهای اقبالپور مبنی بر مجوز برون مرزی خاطر نشان کرد: مجوز برون مرزی حدود 3 ماه طول می کشد که صادر شود، من در این خصوص حدود چند هفته پیش با قاسمی صحبت کردم و وی گفت که نامه را می دهیم و مشکلی نیست و دیگر هیچ خبری نشد، تمام این اتفاقات باعث شد تیم ذوب آهن که قهرمان لیگ وزنه برداری است نتواند در رقابت های جام باشگاه های آسیا شرکت کند.
 
انتهای پیام/
 
 
 

برچسب ها: رقابت ، دوپینگ ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار