خدرنژاد به باشگاه خبرنگاران خبر داد:

آخرین گروه عمره‌گزاران 3 اردیبهشت به کشور باز می‌گردند

معاون حج عمره و عتبات سازمان حج و زیارت گفت: براساس برنامه‌ریزی‌ها آخرین گروه عمره‌گزاران ایرانی 3 اردیبهشت به کشور بازمی‌گردند.

آخرین گروه عمره‌گزاران 3 اردیبهشت به کشور باز می‌گردندناصر خدرن‍‍ژاد در گفت‌وگو با خبرنگار رفاهی باشگاه خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت عمره گزاران ایرانی اظهار کرد: با توجه به اینکه آخرین گروه از زائران ایرانی 24 فروردین به سرزمین وحی اعزام شدند، لذا با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این زائران در تاریخ 3 اردیبهشت به کشور باز می‌گردند. 

وی در ادامه افزود: سفر به عمره همچنان تعلیق است و تا زمانی که عربستان به صورت رسمی برای حادثه جده عذرخواهی نکند، لغو عمره همچنان ادامه دارد.

خدرنژاد یادآور شد: بی حرمتی و تعرض به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه جده، و عدم عذرخواهی رسمی عربستان نسبت به این حرمت‌شکنی باعث شد تا سفر عمره تا اطلاع ثانوی لغو شود.

معاون حج عمره و عتبات سازمان حج و زیارت در پایان گفت: عمره گزارانی که سفر آنان به سرزمین وحی تا اطلاع ثانوی لغو شده است می‌توانند با مراجعه به دفاتر خدمات زیارتی نسبت به ثبت‌نام برای اعزام به عتبات عالیات اقدام نمایند چرا که سازمان حج و زیارت قابلیت اعزام به عتبات را دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: حج ، عمره ، اردیبهشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Japan
ناشناس
۰۷:۴۹ ۳۰ فروردين ۱۳۹۴
یه اکیپ پزشک قانونی مستقر کنید
آخرین اخبار