اهواز؛

حضور مدیران کل سیاسی استانداری های کشور در اهواز

گردهمایی سراسری مدیران کل سیاسی و انتخابات استانداری های سطح کشور با حضور معاون وزیر کشور در اهواز برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ مدیر کل سیاسی استانداری بیان داشت: این گردهمایی با حضور محمدحسن مقیمی معاون سیاسی و انتخابات وزارت کشور و عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان برگزار گردید.

محسن اورکی، با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال دولت و ملت، همدلي و همزباني تصریح کرد: هدف از برگزاری  این گردهمایی بررسی راه های تحقق عینی شعار امسال می باشد.

وی با بیان اینکه یکی از ابزارهای تحقق شعار امسال رهبری انتخابات است، اذعان داشت: حسن انتخاب این نام برای سال، نمونه ی نزدیکی و همدلی دولت و مردم برای برگزاری انتخابات سالم و حفظ رای مردم است.

اورکی، در خصوص تحقق شعار امسال و برگزاری هر چه بهتر انتخابات ابراز امیدواری کرد و گفت: بسترسازی و فضاسازی لازم به منظور حضور پررنگ مردم در انتخابات، در چندین مرحله در نظر گرفته شده است.

مدیر کل سیاسی استانداری خوزستان درخصوص مطالب قابل ذکر این گردهمایی خاطر نشان کرد: مردم به عنوان انتخاب‌كنندگان و همچنین ایجاد اعتماد و اطمينان آن‌ها است، زیرا حق مردم است كه انتخابات سالمی داشته باشند.

وی افزود: در وهله دوم انتخاب‌شوندگان و کاندیدا ها هستند و قصد داریم زمینه و بستر مناسب و یکسان را براي همه كساني كه در خود احساس توانمندي براي حل مشكلات استان دارند، فراهم نماییم.

محسن اورکی،  با اشاره به احتمال استاني شدن انتخابات بيان كرد: استاني شدن انتخابات طرحي است كه با قيد فوريت در مجلس به تصويب رسيده  اما جزئيات آن بايد در صحن علني ارائه  تا قابل اجرا شود، ولی  هنوز خبري از نهايي شدن اين طرح نیست.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.