قدیمی به باشگاه خبرنگاران خبر داد:

بهره‌برداری از مجتمع صنفی ثامن الحجج(ع)/ فرصت ثبت نام برای واحدهای صنفی قبل از دهه فجر است

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران گفت: مجتمع صنفی ثامن الحجج(ع) با مساحتی 22 هکتاری در بهار انقلاب به بهره‌برداری می‌رسد.

رضا قدیمی مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران خبرنگار حوزه شهری باشگاه خبرنگاراندر گفتگو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران با اشاره به انتقال اوراق کنندگان اتومبیل میدان شوش  به خارج از شهر تهران اظهار کرد: در حال حاضر 11 گاراژ در این میدان در غالب هزار واحد صنفی تحت عنوان اوراق کنندگان اتومبیل مشغول انجام فعالیت هستند که با کمک ناجا به مجتمع ثامن الحجج منتقل می‌شوند. 

قدیمی با تاکید بر اینکه مجتمع ثامن الحجج (ع) با پیشرفت فیزیکی خوبی همراه بوده است، اضافه کرد: این مجتمع هزار و 230 واحد صنفی دارد که هم اکنون زیر ساخت‌های آب، برق، تلفن و فاضلاب آن آماده و تا دهه فجر به اتمام می رسد. 

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران  با اشاره به قیمت تمام شده هر سوله برای افراد متقاضی تصریح کرد: هر سوله دارد که با قیمت متری کمتر از یک میلیون تومان در اتاق اصناف تهران به صورت نقد و اقساط به فروش می‌رسد. 

قدیمی با تاکید بر اینکه بعد از اتمام این مجتمع هیچ واحد صنفی اوراق کنندگان اتومبیل نمی تواند در تهران به فعالیت خود ادامه دهد، گفت: افرادی که برای تغییر کاربری خود اقدام نکرده اند تا قبل از دهه فجر و افتتاح مجتمع ثامن الحجج (ع) فرصت ثبت نام در سایت این مجتمع را دارند. 

وی تاکید کرد: تا پایان شهریور ماه امسال 600 واحد صنفی به بهره برداری می‌رسد و تا دهه فجر 600 واحد دیگر تکمیل و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد. 

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران یادآور شد: مجتمع صنفی ثامن الحجج (ع)، یک خیابان اصلی و 20 خیابان فرعی دارد و همچنین در پنج منطقه فعالیت خواهند کرد. 

قدیمی در پایان گفت: ده هزار نفر به صورت مستمر در این مجتمع ساکن هستند و به شهروندان خدمات رسانی خواهند کرد. 

انتهای پیام/  

برچسب ها: شهر ، صنفی ، ثامن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار