برخورد فتل با پرز/همیلتون و رایکونن با هم درگیر شدند

در گرندپری بحرین تمرینات خالی از حادثه هم نبود و این حوادث مجازاتی هم در پی داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران سباستین فتل راننده تیم فراری به محض حضور مجدد در پیست با سرجیو پرز از فورس‌ایدیا برخورد کرد.
در نتیجه این برخورد بال جلوی فراری فتل آسیب دید اما مشکل خاصی برای سرجیو پرز بوجود نیامد. لازم به ذکر است که مجازاتی هم برای فتل از سوی کمیسرهای ناظر بر رقابت در نظر گرفته شد. برخورد بین فتل و پرز در ده دقیقه پایانی تمرین دوم اتفاق افتاد و موجب شد پرچم‌های قرمز رنگ به نمایش درآیند.

البته در این میان اتفاقات دیگری هم بین همیلتون و رایکونن در جریان بود. بعد از تمام شدن تمرین کمیسرها هر دو راننده را دعوت کردند تا صحبت‌هایی با آنها داشته باشند.
ماجرا از این قرار بود که هر دو راننده در مسیر پیت درست رانندگی نکرده بودند. در حالی که رایکونن به سمت مسیر خروجی پیت رانندگی می‌کرد پشت یک اتومبیل سائوبر قرار گرفت و همیلتون هم بعد از او در این مسیر حضور داشت.

همیلتون در اینباره گفت: درباره این ماجرا اطلاعات زیادی ندارم. قانون در اینباره می‌گوید باید از سمت چپ حرکت کنید و نگذارید اتومبیل‌هایی که از سمت راست وارد مسیر می‌شوند از شما عبور کنند.

وی افزود:من دیدم یک اتومبیل از گاراژ خود خارج شد و جلوی اتومبیل کیمی را گرفت. به همین دلیل کیمی از دور او عبور کرد و من هم او را تعقیب کردم.

برچسب ها: فرمول یک ، مرسدس ، فراری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار