مانوئل گالیانا در مراسم رونمایی کتاب «جنگ ایران و عراق، جنگ صهیونیسم علیه امام خمینی (ره):

من صهیونیست بین‌المللی را یک روح شیطانی قلمداد می‌کنم/ جریانهای وهابیت ریشه‌های صهیونیستی دارند

صهیونیست بنابر سخنان مانوئل گالانیا نویسنده کتاب «جنگ ایران و عراق جنگ صهیوینسم علیه امام خمینی (ره)» یک روح شیطانی است.

من صهیونیست بین‌المللی را یک روح شیطانی قلمداد می‌کنم/ جریانهای وهابیت ریشه‌های صهیونیستی دارندبه گزارش خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران حاضر در محل برگزاری مراسم رونمایی کتاب «جنگ ایران و عراق، جنگ صهیونیسم علیه امام خمینی (ره)» که امروز در محل خبرگزاری فارس برگزار شد؛ امیر نامی جانشین رئیس سازمان حفظ آثار واندیشه امام خمینی گفت: دفاع مقدس ما در حقیقت دفاع  متکی بر ارزشهای اسلامی بوده و در راس حکومت اسلامی ولی فقیهی وجود داشت که توانست این ارزشها را به درستی به رزمندگان ما منتقل کند.

وی ادامه داد: دفاع اسلامی ما مملو از برکاتی بود که امروزه شاهد آن هستیم ما از اینکه توانستیم در این دفاع مقدس با ارزشهای خود از اسلام و کشورمان دفاع کنیم به خود می‌بالیم.

جانشین رئیس سازمان حفظ آثار و اندیشه امام خمینی اظهار داشت: هر چند هدف دشمن مضمحل کردن جمهوری اسلامی بود اما بر ما مشخص است  که اهداف بیشتری در این دشمنی نهفته است پیش از انقلاب مناطق زیادی از خاک ما را گرفتند اما دفاع مقدس اولین باری بودکه دشمن با وجود بهره گیری از تمام توان خود نتوانست حتی بخش کوچکی از ایران اسلامی را از ما بگیرد.

امیر نامی تصریح کرد: ما در طول دفاع مقدس با اسیران خود بر اساس ارزشهایمان رفتار می‌کردیم و می‌دیدم که بعثی‌ها چگونه با اسیرانشان برخورد می‌کردند همینطور ما در طول دفاع مقدس هرگز زنان و کودکان بی دفاع را هدف گلوله قرار ندادیم.

وی افزود: اینکه امروزه دانشمندان و نخبه‌هایی از کشورهای دیگر به دفاع اسلامی ما توجه کرده‌اند نشانه این است که ارزشهای ما متکی بر معیارهای اسلامی بوده است. 

جانشین رئیس سازمان حف گفت: فرمانده معظم کل قوا از همه حرکات و رفتار ما اشراف کامل دارد و همه کارهای ما با نظرات وی انجام می‌شود و این جای افتخار دارد که چنین انسانی ناظر کارهای ماست.

همچنین سردار سلیمانی مسئول بخش گردشگری راهیان نور و بسیج در بخش دیگری از مراسم رونمایی کتاب جنگ ایران و عراق جنگ جنگ صهیونیسم علیه امام خمینی (ره) گفت: در واقع با چاپ و نشر  این کتاب می‌توان به این نتیجه رسید که راهیان نور می‌تواند بستری مناسب برای جهانی کردن گفتمان انقلاب و امام باشد.

وی ادامه داد: ما همه ساله شاهد حضور بیش از پیش گردشگران خارجی در راهیان نور هستیم.
مسئول گردشگری راهیان نور اظهار داشت: کتاب جنگ ایران و عراق جنگ صهوینسم علیه امام خمینی(ره) اولین اثر بین المللی است که در بستر راهیان نور با زبان فرانسه نوشته شده است.

وی ادامه داد: مانوئل گالیانا در این کتاب می گوید که سفر راهیان نور به مناطق عملیاتی به من فهماند که خداوند با ملت ایران است.

سردار سلیمانی تصریح کرد: هرچه ما را در مقابل بی عدالتیها موفق کرده همین عنایت ائمه اطهار بوده و بنابر این اصل مانوئل به درستی به همراهی خداوند با ملت ایران اشاره کرده است.

مسئول گردشگری راهیان نور و بسیج افزود: در واقع ما شاهد رشد کمی و کیفی کار راهیان نور در سالهای متمادی هستیم.

وی گفت: جنگ ایران و عراق جنگ صهونیسم علیه ایران و مردم بی دفاع آن و اندیشه امام خمینی (ره) بوده است و تجربه این جنگ 8 ساله نتیجه‌ای جز مدیریت درست حوادث و تحولات منطقه را نداشته‌ است.

سردار سلیمانی اظهار داشت: ما باید این تجربه بدست آمده  را غنیمت بشماریم زیرا امروزه بیداری اسلامی به برکت همین حماسه‌ها شکل گرفته و من به عنوان خادم عرصه بین‌الملل راهیان نور می‌گویم که این عرصه به واسطه‌ی پذیرا شدن دانشجویانی از کشورهای لبنان و عراق حقانیت ایران را اثبات کرده است.

وی افزود: وقتی مانوئل گالیانا کتاب «جنگ ایران و عراق جنگ صهیونیسم علیه امام خمینی (ره)» را می‌نویسد ما پی می بریم آنچه که دشمن به دنبال آن است اندیشه امام خیمنی بوده اکه امروز هم توسط ولی فقیه ما دنبال می‌شود.

مسئول گردشگری راهیان نور و بسیج در خصوص میزان تاثیر گذاری راهیان نور گفت: اثر گذاری راهیان نور نقطه تقابل تهاجم فرهنگی دشمن است.

وی ادامه داد: امروزه راهیان نور به کمک همه سازمانها شاهد برجستگی های کمی و کیفی است و ما توقع داریم که کارهایی چون نگارش کتاب جنگ ایران و عراق  استمرار و تداوم داشته باشد.

همچنین مانوئل گالیانا نویسنده کتاب «جنگ ایران و عراق جنگ صهونیسم علیه امام خمینی (ره) » در بخش پایانی مراسم رونمایی از این کتاب گفت: شانسی که به من برای دیدن مناطق جنگی در سال 2014 داده شد شانس بزرگی برای دیدن آبادان و خرمشهر بود.

وی ادامه داد: من در 40 الی 50 سال گذشته کارهای زیادی در رابطه با تسلیحات نظامی انجام داده‌ام و دراصل در جایی به دنیا آمده‌ام که در حوزه نیروی دریایی بود.

این نویسنده اظهار داشت: در حقیقت عنوان اصلی کتاب «جنگ ایران و عراق جنگ صهیونیسم علیه امام خمینی (ره)» جنگ صهیونسیم علیه اندیشه امام خمینی بوده و تلاش داشته تا چگونگی مسلح شدن صدام توسط کاپیتالیسم را نشان دهد.

وی افزود: از نظر من تئوری اولیه مطرح در خصوص جنگ 8 ساله ایران و عراق یعنی اختلاف مرزی واقعیت نداشته و دوستانی که در جنگ حضور داشته‌اند اتفاقاتی را برای من تعریف کرده‌اند که تحت تاثیر انها قرار گرفته ام و جزئیات انها در کتابم امده است.

مانوئل گالیانا اظهار داشت: من در صحبتم با  این دوستان دیدم که آنها چگونه تحت تاثیر سخناان امام خمینی (ره) در دفاع مقدس حضور داشتند وافراد کم سن و سال گریه می‌کردند که چرا نمی‌توانند در این جنگ حضور داشته باشند.

این نویسند تصریح کرد: من صهیونیست بین‌الملل را یک روح شیطانی قلمداد می‌کنم و میدانم که حضور در دفاع مقدس از یک انگیزه بالا نشات می‌گیرد و این هدیه خداوند بود که ملت ایران در این جنگ توانستند شهدایی را تقدیم کشورشان کنند.

وی ادامه داد: من وقتی که از مناطق چنگی دیدار می‌کردم توضیحاتی در مورد ایده های ناب رزمندگان ایرانی برای عبور از  مناطق جنگی زیر آتش دشمن شنیدم که با شنیدن آنها متعجب شدم.

نویسنده کتا ب جنگ ایران و عراق جنگ صهیونیست علیه امام خمینی (ره) افزود: من با دیدن تصاویری از اجساد رزمندگان متوجه شدم که این اجساد متعلق به رزمندگانی کم سن و سال بوده که پس از شهادت بواسطه وحشیگری صدام در زیر تانکها متلاشی شده‌اند.

مانوئل گالیانا گفت: دفاع مقدس هدیه و فرصتی بود که ایران  بتواند در حال حاضر تنها کشوری باشد که در حوزه استراتژی جنگ تجربه‌ای بی مثال بدست اورده است و این تجربه به ایران کمک کرد که بتواند در تحولات خاورمیانه تاثیر گذار باشد و  باید در اینجا به ریاکاری غرب وانچه انها از انقلاب وچهره رهبران این حکومت اسلامی نشان می‌دهند اشاره کنم.

وی ادامه داد: با رهبری امام خمینی (ره) و ولی فقیه توانستید ظرفیتی را برای مقاومت ایران ایجاد کنید و من به صورت تصادفی در خرمشهر دیدم که دیوار مسجد و کلیسا یکی بود بنابراین می‌توانم بگویم که مذاهب در ایران آزاد هستند و چگونگی این آزادی را به غرب نشان بدهم.

این نویسنده یادآور شد: من در کتاب قبلی‌ام یعنی لابی صهونیست در اسپانیا قطعه‌ای را با احساس خطاب به مقام معظم رهبری نوشتم و امروز هم می‌خواهم مطلبی بنویسم که به مقام معظم رهبری تقدیم کنم. وی پیشنهاد کرد فرصت معرفی چهره واقعی انقلاب اسلامی را میتوان گسترده‌‌تر کرد تا تعداد بیشتری از اروپاییان بتوانند از ایران دیدن کنند زیرا امروزه ثقل صهونیست در غرب است و تبلیغات منفی بر خلاف ایران وجود دارد.

مانوئل گالیانا درخصوص دموکراسی در غرب اظهار داشت: چون مردم بشدت تحت کنترل  صهونیست هستند و به آن آگاه نیستند نمی‌دانند که چقدر آزادی دارند.

وی ادامه داد: جنگ عربستان صعودی در یمن در برخورد با ایران صورت گرفته و این جنگ اشتباه بزرگی است که نتیجه‌ای جز شکست ندارد.

نویسنده کتاب جنگ ایران و عراق جنگ صهیونیست علیه امام خمینی گفت: جریانهای وهابیت ریشه‌ای صهیونیستی دارند.

وی ادامه داد : ما در بابیلون که فرقه‌ای در یهودیت به شمار می‌‌آید سحر و جادوی سیاه متکی بر افراطیون را می بینیم و من اطمینان دارم که بخشی از یهودیان سابقه‌ای اینگونه داشته‌اند و تکیه بر جادو و سحر دارند و بخش دیگر آنها که از جنوب اروپا و اسپانیا بودند بیشتر با نژاد سامی اشنایند.

وی گفت: جنگ صهونیست با ایران با جنگ عربستان با یمن کاملا قابل مقایسه است.

مانوئل گالیانا در خصوص دشواریهای راه نگارش کتابهایی چون جنگ ایران و عراق اظهار داشت: من در سی سال تجربه کاری خود به موضوعاتی دست یافتم که بر اساس آن جهان با بحرانی مواجه است و پایان عصر انسان امرز نزدیک است ما وقتی به عصر جدید وارد می‌شویم به این نتیجه می‌رسیم که ماسونری هسته صهیونیست بوده است.

وی ادامه داد: من بعد از دومین کتابم که در آن به نقد صهونیست و فرماسونری پرداختم با برخورد شدیدی مواجه شدم و از سیستم اخراج شدم این انگیزه بیشتری در من ایجاد کرد تا بیش از پیش به لابی های صهونیست در غرب بپردازم البته اخراج من از سیستم تجربه‌ تلخی برای زندگی‌ام بود اما باید بگویم که هنوز هستم.

این نویسنده تصریح کرد: امروزه صهیونیست کنترل رسانه و منابع مالی و بانکی را در دست دارد اما قدرتهای جدیدی روی کار می‌آیند و دلار کنار زده می‌شود صهونیست شکست خورده و بر آن واقف است البته آنها دارند در یمن وبا ایجاد انقلابهای رنگی در ارمنستان قرقیزستان و قزاقستان دست و پای اخر خود را می‌زنند.

وی ادامه داد: اگر ایده جای گزینی موارد صادراتی ایران و روسیه همچون نفت اجرایی شود طولی نمی‌کشد که دلار پایین آورده شود بنابراین من توصیه می‌کنم که دلار نخرید.

مانوئل گالیانا اظهار داشت: کمونیسم و امپریالیسم دو روی یک سکه هستند و انقلاب شوری یک انقلاب یهودی بود.

وی ادامه داد: من انتظار دارم که انقلابی چون انقلاب ایران در اروپا شکل بگیرد زیرا بحران مالی غرب جدی است و نوید شکست کشورهای اروپایی چون یونان ایتالیا و اسپانیا زیاد دور نیست.

گفتنی است؛ مانوئل گالیانا فردی بوده که پس از اعلام نامه مقام معظم رهبری خطاب به جوانان اروپایی بصورت مستقل نامه‌ای با احساس را به نگارش در آورده است.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احقرالعباد
۲۳:۴۱ ۳۰ فروردين ۱۳۹۴
دوستت داریم سردار سلیمانی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۱ ۳۰ فروردين ۱۳۹۴
اسلام پیروز است و استکبار نابود است .