شعبانی بهار:

5 نامزد احراز پست ریاست فدراسیون کارگری مشخص شدند

معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: اسامی 5 کاندیدای فدراسیون ورزش کارگری مشخص شد.

5 کاندیدای احراز پست ریاست فدراسیون کارگری مشخص شدندبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، شعبانی بهار در خصوص انتخاب فدراسیون ورزش کارگری و فدراسیون ورزش های رزمی اظهار داشت: باید بگویم که 12 فدراسیونی که به نوعی مسئولیت مدیریتش به حوزه معاونت ورزشی همگانی خواهد بود، قرار شده در اسرع وقت نسبت به برگزاری انتخابات فدراسیون ها اقدام کنیم که در حال حاضر انتخابات فدراسیون بیماری های خاص 23 فروردین انجام گرفته و 9 اردیبهشت نیز انتخابات فدراسیون ورزش کارگری را برگزار می کنیم.
 
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه انتخابات فدراسیون ورزش کارگری برای اولین بار اتفاق می افتد بنابراین با یک اساسنامه خاص نسبت به دیگر فدراسیون ها این کار را انجام خواهیم داد، در حال حاضر 5 کاندیدا در این انتخابات شرکت می کنند.
 
شعبانی بهار در خصوص اینکه فدراسیون ورزش کارگری نیز زیر نظر وزارت ورزش و جوانان است یا وزارت کار، افزود: باید بگویم که سه تا از فدراسیون های ما بین وزارتخانه ها یا به عبارتی دیگر صنفی هستند.
 
فدراسیون ورزش کارگری، فدراسیون ورزش دانش آموزی و فدراسیون ورزش دانشجویی، فدراسیون هایی هستند که به نوعی بین دو وزارتخانه می باشند و وزارت ورزش در خصوص برگزاری  مجامع، انتخابات، ثبت نام،‌اجرای اساسنامه کارهای لازم را انجام می دهد و هماهنگ کننده  این فدراسیون ها با فدراسیون همگانی است. به طور مثال اگر بخواهند مسابقاتی را برگزار کنند یا داور انتخاب کنند  و یا مربی داشته باشند به ما ربط پیدا می کند، از طرفی دیگر از نظر بودجه زیر مجموعه خود  یعنی همان وزارت ورزش کارگری می باشد.
 
وی افزود: انتخابات فدراسیون ورزش رزمی 16 اردیبهشت خواهد بود که 24 نفر برای احراز پست ریاست این فدراسیون نامزد شده اند.
 
شعبانی بهار در خصوص اسامی کاندیداهای فدراسیون ورزش کارگری افزود: رضا خانی، احمد حسین زادگان، کیوان آشوریان مقدم، ابراهیم عباسی و داوود سیلانچی افرادی هستند که کاندیدای احراز پست ریاست فدراسیون ورزش کارگری هستند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: شعبانی ، احراز ، کاندید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار