اوجاقی: سانداکاران در شرایط آرمانی به سر می‌برند/ پیغمبری: امیدوارم در اولین تجربه مربیگری‌ام بهترین نتیجه را بگیرم

تیم ووشو پارس جنوبی قهرمان لیگ برتر ووشو درسال 93 به تونمنت بین‌المللی ارمنستان اعزام می‌شوند.

حسین اوجاقی، سرمربی تیم ساندا تیم پارس جنوبی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: با وجود اینکه فقط از سه‌شنبه 25 فروردین در اردو هستیم و سانداکارن تمرین می‌کنند، اما خوشبختانه ووشوکاران در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برند و در این مدت کوتاه تمرینات خوبی را پشت سرگذاشتیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر 9سانداکار در9 وزن در اردوی تیم پارس جنوبی حضور دارند که در این میان امیرفضلی و رضا‌قلی‌پور نیز از افراد با تجربه این تیم محسوب می‌شوند.

اوجاقی افزود: سانداکاران همچون فضلی و قلی‌پور با توجه به اینکه سابقه درخشانی در تیم ملی دارند همیشه در شرایط خوب آمادگی به سر می‌برند و در زمان تعطیلی اردوها تمرینات خود را ادامه می‌دهند.

وی همچنین گفت: سایر سانداکاران تیم پارس جنوبی نیز علاوه بر حضور درخشان در لیگ برتر اسفندماه در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کردند، به همین منظور تمامی ساندادکارن در شرایط آمادگی مطلوب و آرمانی هستند و به کسب نتیجه در تورنمنت ارمنستان امیدواریم.

وی در خصوص حضور حمید‌رضا ‌قلی‌پور، سانداکار تیم دانشگاه آزاد در این تورنمنت گفت: حمید‌رضا ‌قلی‌پور سانداکار وزن 90 کیلوگرم که در لیگ برتر سال 93 عضو تیم دانشگاه آزاد بود با صلاحدید مسئولین تیم ووشو پارس جنوبی به‌عنوان یار کمکی این تیم را در تورنمنت ارمنستان همراهی می‌کند.

** پیغمبری: امیدوارم در اولین تجربه مربیگری‌ام مهمترین نتیجه را کسب کنم

احسان پیغمبری مربی تیم تالو پارس جنوبی گفت: با توجه به اینکه در پایان کسب برتر سال 93 از دنیای بازیکنی خداحافظی کردم در تورنمنت ارمنستان به‌عنوان مربی تالکاران را همراهی میکنم.

وی افزود : امیدوارم در اولین تجربه مربیگری‌ام با کسب نتیجه قابل قبول در ارمنستان اولین قدم در راه مربیگری را محکم بردارم

اوجاقی ادامه داد: طاهرقاسمی، علی‌ وطن‌خواه، بهروز‌بخشی‌زاده سه تالوکار اعزامی به تورنمنت ارمنستان هستند که در سه در رقابت‌های قهرمانی کشور که اسفند‌ماه در بندرعباس برگزار شده شرکت کردند و هر سه نفرات اول فرم‌های خود شدند، خوشبختانه آمادگی نسبی خوبی دارند، اما با توجه به تعطیلات عید نوروز و دور بودن از فضای تمرینات، در شرایط ایده‌آل نیستند که امیوارم در فرصت باقیمانده قبل از اعزام به سطحی از آمادگی که من توقع دارم، برسند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه طی یک هفته‌ای که تمرینات را آغاز کردیم، تالوکاران از نظر آمادگی پیشرفت بسیار خوبی داشتند و به طور حتم تا زمان اعزام این شرایط بهتر هم خواهد شد و امیدوارم بتوانند در ارمنستان فرم‌های خود را به خوبی اجرا کنند و نتیجه خوبی کسب کنیم.

گفتنی است، تورنمنت بین‌المللی ووشو از جمعه4 اردیبهشت به مدت 3 روز در ارمنستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: اوجاقی ، پیغمبری ، ساندا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.