برانکو در بازگشت به تهران؛

بی‌احتیاطی و ضعف بدنی کار دست ما داد/بازیکنان لخویا برابر ما هیچ شانسی نداشتند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بخش بزرگی از این بازی را ما تحت کنترل داشتیم و فقط یک بی‌احتیاطی در دقیقه 65 منجر به برتری حریف شد.

بی‌احتیاطی و ضعف بدنی کار دست ما داد/بازیکنان لخویا برابر ما هیچ شانسی نداشتندبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛برانکو ایوانکویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در بازگشت به تهران گفت: من بابت هوادارانمان که نتوانستیم آنها را خوشحال کنیم ناراحتم. بخش بزرگی از این بازی را ما تحت کنترل داشتیم و فقط یک بی‌احتیاطی در دقیقه 65 منجر به برتری حریف شد.

برانکو خاطرنشان کرد: لخویا تیمی قوی است و در چند سال اخیر یکی از بهترین تیم‌های قطر است و ما تا دقیقه 65 کنترل کامل بازی را در دست داشتیم. لخویا هیچ شانسی نتوانست ایجاد کند و یک بی‌احتیاطی کار دست ما داد و بالطبع دو گل موجب عصبیت در درون تیم شد و تیم کنترل خودش را از دست داد.

ایوانکوویچ گفت: بنگر را آماده کرده بودیم به میدان بفرستیم. او دفاع وسط ما و یکی از بهترین بازیکنانمان است اما متاسفانه به خاطر مصدومیتش نتوانست فورا به میدان برود و لحظه‌ای که گل خوردیم طبعیتا مجبور شدم این تعویض را برگردانم و تعویض دیگری انجام بدهم و مهاجم وارد زمین کنم.

برانکو  ادامه داد: برای حمله، مهاجم اضافه کردم و به نوری گفتم عقب‌تر بازی کند برای اینکه بتوانیم خط حمله را تقویت کنیم و خطرناک هم بودیم ولی متاسفانه به دلیل اشتباهی که در خط دفاع انجام شد، دو گل دیگر دریافت کردیم.بازیکنانم ضعف بدنی هم داشتند که مزید بر علت بود.بازیهای پی در پی آنها را کمی خسته کرده است.

همچنین وی و دستیارانش در پی کسب اطلاع از درگذشت  عزیز اصلی دروازه بان سابق تیم پرسپولیس و فوتبال ایران در گفتگو با روابط عمومی مراتب ابزار همدردی خود با خانواده زنده یاد عزیز اصلی ، پیشکسوتان و هواداران را اعلام داشت.

برانکو ایوانکویچ در این باره گفت: شنیدن خبر درگذشت دروازه بانی که افتخارات زیادی برای تیم فوتبال پرسپولیس رقم زده قطعا برای همه دوست داران پرسپولیس ناراحت کننده است. این مصیبت وارده را به خانواده سوگوار اصلی و همه اهالی فوتبال ایران به ویژه همبازیان سابق ایشان تسلیت می گویم.

محمود خوردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس نیز به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: واقعا متاثر و غمگین هستم و به خانواده زنده یاد عزیز اصلی صمیمانه تسلیت می گویم. عزیز اصلی را کاملا می شناسم و افتخار همبازی بودن ایشان را داشته ام. عزیز اصلی یکی از دروازه بان های پرافتخار فوتبال ایران بود و درباره تعصب و غیرت ایشان هرچه بگویم کم گفتم.

وی ادامه داد: او هرگز تحمل شکست پرسپولیس را نداشت به ویژه آن که اگر این باخت در دربی رقم می خورد و داوران حق پرسپولیس را پایمال می کردند. عزیز اصلی واقعا با غیرت و تعصب بازی می کرد و به پیراهن پرسپولیس تعصب داشت و به هواداران عشق می ورزید. درگذشت عزیز اصلی همه پرسپولیسی ها را سوگوار کرده است و بنده به نوبه خودم این مصیبت را به خانواده ایشان و تمامی پرسپولیسی ها از صمیم قلب تسلیت می گویم و امیدوارم روحشان همیشه شاد و قرین رحمت الهی باشد.

  انتهای پیام/

برچسب ها: کاروان ، تیم ، فوتبال ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار