مختاری به باشگاه خبرنگاران خبر داد:

طراحی و توسعه فضای سبز بزرگراه شهید حکیم / بازپیرایی چهره مخدوش پایتخت

مدیر عامل سازمان بوستانها و فضای سبز شهرداری تهران با اشاره به طراحی توسعه فضای سبز در بزرگراه‌های پایتخت گفت: طراحی و توسعه فضای سبز در حاشیه بزرگراه شهید حکیم انجام می‌شود.

علی محمد مختاری مدیر عامل سازمان بوستان وفضای سبز شهرداری تهران در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، با اشاره به چهره مخدوش پایتخت اظهار کرد: به منظور تلطیف منظر شهری بازپیرایی چهره مخدوش شهر آرامش روحی و روانی شهروندان و توزیع عادلانه فضای سبز توسعه فضای سبز در بدنه حاشیه بزرگراه‌های شهر تهران در حال انجام است.

وی افزود: در حال حاضر بسیاری از بزرگراه‌های شهر تهران از جمله شهید مدرس شهید همت آزادگان شهید چمران شهید باکری شهید حکیم یادگار امام (ره) امام علی‌(ع) اما رضا(ع) و ... به طول بیش از 300 کیلومتر در مسیر رفت و برگشت به اجرا درآمده است.

مختاری تصریح کرد: طراحی و توسعه فضای سبز حاشیه بزرگراه های شهید شوشتری شهید رستگار مقدم ضلع شمالی و جنوبی شهید حکیم ( در محدوده منطقه 21 و 22) و ... نیز در دست اجرا است.

مدیر عامل سازمان بوستانها و فضای سبز شهرداری تهران ادامه داد: احداث و بازسازی فضای سبز در سطح مناطق 22 گانه نیز در دست اجرا قرار دارد.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار