کرمان؛

كشف 121 كيلو ترياك در عمليات پليس رودبار

فرمانده انتظامي رودبار جنوب از كشف 121 كيلو و 800 گرم ترياك طي دو عمليات پليسي و دستگيري سه نفر قاچاقچي در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان و بنا به اعلام پايگاه خبري پليس، سرهنگ ناد علي قزلباش گفت: در راستاي اجراي طرح مهار و ارتقاي امنيت اجتماعي در شهرستان در عمليات اول ماموران پليس امنيت عمومي پس از كسب اطلاع از تردد يك دستگاه خودروي پژو 405 حامل مواد مخدر از محور زهكلوت به سمت رودبار به محل اعلامي عزيمت کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان رودبار افزود : ماموران پس از چندين ساعت كار اطلاعاتي به يك دستگاه خودروي پژو 405 كه پلاك آن نيز مخدوش شده بود مشكوك و با استفاده از شگردهاي خاص پليسي آن را متوقف كردند.

اين مقام ارشد انتظامي ادامه داد : خودرو به مقر پليس دلالت داده و در بازرسي از آن مقدار 101 كيلو و 800 گرم مواد مخدر از نوع ترياك كه به طرز بسيار ماهرانه اي جاساز شده بود كشف و 2 نفر متهم نيز دستگير شدند.

سرهنگ "قزلباش" گفت: در عمليات دوم ، پليس مبارزه با مواد مخدر اين شهرستان در پي دريافت خبري مبني بر اينكه قاچاقچيان قصد انتقال محموله اي از مواد مخدر را به شهرهاي مركزي دارند،بلافاصله اكيپي از ماموران اين پليس با تجهيزات كامل به محور "ايرانشهر- رودبار" عزيمت و ضمن كنترل خودروهاي عبوري به يك دستگاه خودروي سمند سفيد رنگ مشكوك و آن را متوقف كردند.

وي افزود : پس از بررسي هاي اوليه مشخص شد خودرو حامل مواد مخدر است كه در بازرسي از آن مقدار 20 كيلو گرم ترياك كشف و يك نفر متهم نيز دستگير شد.

فرمانده انتظامي رودبار جنوب خاطر نشان كرد : متهمان پس از تكميل پرونده و سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدند.


انتهاي پيام/ ا

برچسب ها: کشف ، تریاک ، عملیات ، پلیس ، رودبار ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.