سمندر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

آرین‌خو اختیار تام دارد/ به زودی جایگزین عبدالمحمدی مشخص می‌شود

رئیس فدراسیون کاراته گفت: به زودی جایگزین محمدرضا عبدالمحمدی، اعلام خواهد شد ضمن اینکه آرین‌خو مدیر تیم‌های ملی اختیار تام دارد که هر کسی که صلاح می داند را انتخاب نماید.

آرین‌خو اختیار تام دارد/به زودی جایگزین عبدالمحمدی مشخص می‌شود
علیرضا سمندر، رئیس فدراسیون کاراته در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: جایگزین محمدرضا عبدالمحمدی که به دلیل مشکلات خانوادگی مجبور به استعفا شد؛ بزودی اعلام خواهد شد.

وی در ادامه بیان داشت: آرین‌خو مدیر تیم های ملی اختیار تام دارد که هر کسی که صلاح می‌داند را به فدراسیون معرفی نماید.

رئیس فدراسیون کاراته تصریح داشت: آرین‌خو معلم اخلاق است ومورد  قبول جامعه کاراته و جز نفرات اول کاراته در کشور است.

وی در رابطه با انتخاب نفر مورد نیاز، اختیار تام دارد ضمن اینکه این اختیار را به سرمربی تیم ملی می‌دهد که مربیان خود را انتخاب و اعلام نمایند و در نهایت با صلاحدید مدیر تیم های ملی و تعامل با فدراسیون نتیجه نهایی اعلام می شود.

وی در ادامه بیان داشت: همانگونه که می‌بینیم، آرین‌خو 4 سرمربی را انتخاب کردند و فدراسیون نیز موافقت کرد.

سمندر درباره  معرفی جایگزین عبدالمحمدی بیان داشت: چیزی که  زیاد داریم سر‌مربی و مربی خوب در جامعه کاراته است و مدیر تیم‌های ملی بررسی‌هایش را انجام می‌دهد و نفرات مورد خود را به فدراسیون اعلام می‌کند و در نهایت از بین نفرات اعلام شده انتخاب نهایی را انجام خواهیم داد.

وی خاطر نشان کرد: آرین‌خو معتقد بر این است که سر‌مربی انتخاب شد، ارنج تیم را طبق نظر و سلیقه خود انتخاب کند.

سمندر ر پاسخ به این سوال که آیا  فدراسیون در ارنج تیم هیچ دخالتی  نخواهد داشت، گفت: فدراسیون در ارتباط با تایید نهایی دخالت دارد.

وی در ادامه تصریح کرد: تا به امروز که فدراسیون کاراته هیچ مشکلی با نفرات معرفی شده از طرف آرین‌خو نداشته است، شکر خدا بسیار هماهنگ هستیم و با هم به نتیجه می‌رسیم.

سمندر در خصوص فراهم نمودن شرایط و تمهیلات لازم برای تیم ملی بیان داشت: همه تلاشمان را انجام می‌دهیم که بهترین اردوها را داشته باشیم و همه شرایط لازم برای آمادگی تیم‌های ملی را فراهم نماییم.

رئیس  فدراسیون کاراته در خصوص اعلام و انتخاب نفرات اصلی گفت: ما در کشورمان نیروهای قدرتمندی در کاراته داریم و صاحب یک میلیون جمعیت کاراته هستیم.

وی در ادامه افزود: گاهی اوقات در یک وزن 5،6 نفر آماده را داریم که واقعا انتخاب از بین نفرات برای خود سرمربی هم کار مشکلی است و انتخاب نهایی مبنی بر آمادگی کاراته کارهاست و به طور حتم وضعیت اردویی، مسابقات برون مرزی را در نظر گرفته می‌شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم که با این کادر فنی بتوانیم چهره‌های جدیدی را به جامعه کاراته معرفی کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.