معاون حمل و نقل وترافیک منطقه 2 به باشگاه خبرنگاران خبر داد:

مناسب‌سازی معابر و تقاطع‌های شمال غرب تهران

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 2 از مناسب سازی معابر احداث رمپ و نصب فلزی در این منطقه خبر داد.

حمیدرضا رنجبر معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 2 در گفتگو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، با اشاره به مناسب‌سازی معابر سطح منطقه اظهار کرد: معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 2 در گفتگو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران با اشاره به مناسب‌سازی معابر سطح منطقه اظهار کرد: معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 2 شهرداری در راستای بهسازی معابر اقدام به مناسب‌سازی معابر و تقاطع های اصلی در سطح منطقه کرده است.

وی تصریح کرد: احداث مناسب سازی رمپ و نصب پل فلزی در 22 نقطه محور شهید فرخزادی، شهرک غرب، 18 نقطه محور سعادت‌آباد، 14 منطقه محور خوردین ، 20 نقطه محور شهید پاکنژاد و نصب 20 عدد پل فلزی در معابر اصلی ناحیه 5 خیابان شهید تیموری حبیب‌الله انجام می‌شود.

رنجبر با اشاره به سهولت تردد و افزایش ایمنی عبور و مرور درسطح معابر منطقه تاکید کرد: احداث راستگرد شرق به شمال تقاطع خیابان پاکنژاد – خیابان سپیدار از دیگر طرحهای ترافیکی اجرا شده در منطقه است که به منظور کاهش زمان و برطرف کردن گره ترافیکی و جلوگیری از تخلف در حال انجام است.

وی در پایان گفت: نوسازی گاردیل در  مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید همت به یادگاری شمال به طول 400 متر به منظور افزایش ایمنی مسیر در حال اجرا است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.