حبیبی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران:

ائتلاف دائمی اصول‌گرایان ضرورتی مهم و قطعی است

دبیرکل حزب موتلفه‌اسلامی گفت:ائتلاف دائمی اصول‌گرایان ضرورتی مهم و قطعی است، به همین دلیل با تحلیل‌هایی که در جمعیت ایثارگران ، جبهه پایداری و موتلفه اسلامی انجام شد ،همگی به یک نتیجه واحد رسیدند و آن نزدیکی بیش از پیش طیف‌های مختلف اصولگرا است .

ائتلاف دائمی اصول‌گرایان ضرورتی مهم و قطعی است
"محمدنبی حبیبی" دبیرکل حزب موتلفه‌اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به جلسه اخیر برگزار شده  بین احزاب "ایثارگران "" مؤتلفه اسلامی"و "جبهه پایداری" اظهار کرد: ما در جلساتی که در داخل حزب موتلفه برگزار کردیم برای انتخابات سال 94 و بالاتر از آن برای موضوعات اساسی انقلاب به بحث و برنامه‌ریزی پرداختیم.

وی افزود: ائتلاف دائمی اصول‌گرایان ضرورتی مهم و قطعی است، به همین دلیل با تحلیل‌هایی که در جمعیت ایثارگران، جبهه پایداری و  موتلفه اسلامی انجام شد، همگی به یک نتیجه واحد رسیدند و آن نزدیکی بیش از پیش طیف‌های مختلف اصولگرا است.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه تا به امروز مجموعا بین سه تشکل یاد شده بیش از ده جلسه برگزارشده است گفت: ما به مشترکات زیادی در این جلسات دست یافتیم و امیدواریم این قبیل جلسات منجر به ائتلاف بین جریانات داخلی اصول‌گرایی شود. 

وی در پایان تاکید کرد: تشکیل جلسات سه جانبه نتایج مثبتی در بر داشته است و قصد ما از برگزاری این قبیل نشست‌ها دسترسی به مشترکات  می باشد و تدوین منشور اصولگرایی در دستور کار نیست.

انتهای پیام/
برچسب ها: حبیبی ، اصولگرایان ، وحدت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار