شهرداری منطقه 3 خبر داد:

اجرای طرح مداخلات سنجش عدالت در منطقه 3 حضور نمایندگان بهداشت 35 کشور در سرای محله زرگنده

رئیس اداره سلامت شهرداری منطقه 3 گفت: طرح مداخلات سنجش عدالت محله زرگنده با حضور نمایندگان بهداشت 35 کشور جهان در منطقه 3 تهران برگزار می‌شود.

فاطمه مسایلی رئیس اداره سلامت شهرداری منطقه 3 در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برگزاری طرح مداخلات سنجش عدالت در سرای محله زرگنده اظهار کرد: طرح مداخلات سنجش عدالت همزمان با سایر کشورها در کلانشهر تهران در حال اجرا است و از مهر ماه سال 1390 با شناسایی و بررسی 186 خانوار در سطح محله‌ی زرگنده و با جمع‌آوری پرسشنامه‌ی علمی توسط کارشناسان و اساتید برجسته اجرا شد. 
 
وی افزود: پس از بررسی وضعیت شاخص‌های به دست آمده از طرح سنجش عدالت، عدم استفاده از کیسه‌ی زباله‌ بین شهروندان در محله‌ی زرگنده به عنوان یکی از اولویت‌ها برای محله جهت مداخله انتخاب شد و راه کار‌هایی برای حل این معضل عنوان کرد. 
 
مسایلی با اشاره به اینکه محله‌ی زرگنده به عنوان یکی از 3 محله‌ی شهر تهران برای برپایی این همایش انتخاب شده است ادامه داد: در کنفرانسی که روز پنج‌شنبه سوم اردیبهشت ماه در سرای محله زرگنده برگزار می‌شود گزارشی در خصوص اجرای این طرح به زبان فارسی و انگلیسی برای میهمانان ارائه می‌شود و سپس از محل‌های اجرای طرح در خیابان شهید عمرانی، خیابان سیمای شمالی و آزاد منجیری بازدید می‌شود. 
 
گفتنی است، در حاشیه این همایش همچنین جشنواره‌ی غذا با مشارکت کانون‌های ده‌گانه خانه سلامت زرگنده برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار