معاون رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با اجرای طرح یکسان‌سازی خدمات و ضوابط سازمان‌های بیمه‌گر در مرحله نخست 500 قلم تجهیزات پزشکی و همچنین 200 قلم دارو به صورت یکپارچه و یکسان از سوی سازمان‌های بیمه‌گر به بیمه‌شدگان ارائه خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، احمد میدری معاون رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم رونمایی از طرح یکسان‌سازی خدمات و ضوابط سازمان‌هایی بیمه‌گر که عصر امروز (چهارشنبه)در وزارت  تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، اظهار کرد: یکی از طرح‌های مهم ما یکسان‌سازی خدمات بوده که پس از برگزاری جلسات متعدد و کار کارشناسی در نهایت این طرح تهیه شد.

وی با اشاره به تدوین طرح یکسان‌سازی خدمات و ضوابط سازمان‌های بیمه‌گر افزود: این طرح از امروز توسط وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ و تمامی سازمان‌های بیمه‌گر موظف به اجرای آن هستند ضمن اینکه ابلاغ و اجرای این طرح مصداق بارزی از همدلی و همزبانی است و قطعاً اگر همدلی بین بیمه‌ها وجود نداشت نمی‌توانستیم از این طرح رونمایی کنیم.

میدری تصریح کرد: در گذشته ناهماهنگی‌هایی در ارائه خدمات به بیمه‌شدگان وجود داشت که با ابلاغ این طرح این ناهماهنگی‌ها از بین رفته و شاهد یکسان‌سازی در خدمات خواهیم بود و سردرگمی گیرندگان خدمت به سلامت برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد: با اجرای طرح اشاره شده در مرحله نخست 500 قلم تجهیزات پزشکی و همچنین 200 قلم دارو به صورت یکپارچه و یکسان از سوی سازمان‌های بیمه‌گر به بیمه‌شدگان ارائه خواهد شد.

معاون رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: یکسان‌سازی خدمات دو طرف دارد، یک بخش مربوط به بیمه‌شدگان و دیگری مربوط به مراکز طرف قرارداد است و از این پس از نظر پوشش بیمه‌ای، خدمات به صورت یکسان ارائه خواهد شد.

وی در پایان گفت: در یکسان‌سازی خدمات جهت رفاه حال بیمه‌شدگان بالاترین رقم برای پرداخت از سوی بیمه‌شدگان پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: تجهیزات ، بیمه ، دارو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.