فلاحیان:

جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی امروز از محبوبیت بسیار بالایی در جهان برخوردار است/ حرف های عربستان درباره یمن احمقانه است

عضو مجلس خبرگان گفت:جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی امروز از محبوبیت بسیار بالایی در جهان برخوردار است و حتی دشمنان هم به این اذعان دارند که ایران دارای محبوبیت و تاثیر گذاری است.

جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی امروز از محبوبیت بسیار بالایی در جهان برخوردار است/ حرف های عربستان درباره یمن احمقانه است
به گزارش حوزه احزاب با شگاه خبرنگاران،حجت الاسلام والمسلمین علی فلاحیان عضومجلس خبرنگان رهبری با اشاره به حملات وحشیانه سعودی ها به مردم یمن اظهار کرد : صحبت های مطرح شده ازسوی سعودی ها مبنی بر اینکه تمامی زیر ساخت های نظامی را در یمن برای حفظ امنیت عربستان نابود کرده اند ، اشتباه است و در عرف بین المللی جایگاهی ندارد.

وی به  همراهی آمریکا به عربستان برای حمله یمن اشاره کرد و گفت: مهاجمان در اصل به دنبال این بودند تا جمهوری اسلامی ایران را نیز درگیر ماجرا کنند و بعد با حضورایران جنگ بزرگتری را دامن بزنند.

فلاحیان خاطرنشان کرد:صحبت های عربستان در مورد اینکه زیر ساخت های نظامی یمن از بین رفته و امنیت عربستان تامین شده است ، حرف های احمقانه ای است.

وی گفت: کشورهای مهاجم تصور می کردند ما نیز دخالت خواهیم کرد و در این راه بسیاری از اتهامات مبنی بر نفوذ ایران را مطرح کردند اما به اهداف خود دست نیافتند.

وزیر اسبق اطلاعات تاکید کرد: نقش رهبر معظم انقلاب اسلامی در این زمینه بسیار تاثیرگذار بوده است زیرا قصد اصلی دشمن درگیر شدن با ایران بود اما مقام معظم رهبری و مسوولان نظام نسبت به نقشه های دشمن بسیار درایت و تدبیر عمل کردند .

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی امروز از محبوبیت بسیار بالایی در جهان برخوردار است و حتی دشمنان هم به این اذعان دارند که ایران دارای محبوبیت و تاثیر گذاری است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار