سما: آزمايشها نشان می دهد که جسد متعلق به عزت الدوری نیست

برخی منابع بیمارستانی عراقی اعلام کردند آزمایشهای دی. ان. ای بر روی جسدی که گفته می شود جسد عزت الدوری معاون صدام دیکتاتور معدوم عراق است منفی بوده است و جسد عزت الدوری نیست.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران، پایگاه اینترنتی خبرگزاری سمای فلسطین جمعه با اعلام این خبر به نقل از پایگاه اینترنتی خلیج آنلاین نوشت: منابع بیمارستانی گفتند دولت عراق قصد داشت بیانیه‌ای مطبوعاتی صادر و ابهامات به وجود آمده در این خصوص را تشریح کند اما شبه نظامیان « عصائب اهل الحق » و « گردانهای حزب الله عراق » مخالفت و اصرار کردند که بگویند جسد عزت الدوری است و همین باعث شد دولت و وزارت بهداشت عراق از صدور هرگونه بیانیه‌ای در این خصوص خودداری کنند.
این منابع گفتند اختلاف بزرگی بین دولت عراق و شبه نظامیان شیعی به وجود آمده است و آزمایشها نشان می دهد این جسد شخصی به نام « شعلان البقاری » است که به عزت الدوری شباهت داشت.
پیش از این عشیره البقاره در موصل خواستار جسد وی شده بود.
از طرف دیگر در گذشته نیز حزب منحل شده بعث کشته شدن الدوری را تکذیب کرده و گفته بود « او در حال فرماندهی مقاومت در عراق » است.
رائد ابراهیم جبوری استاندار صلاح الدین اعلام کرده بود الدوری در عملیات ارتش در شرق تکریت کشته شد.
جبوری گفته بود:« جنگجویان قهرمان در منطقه حمرین در شرق تکریت عملیات پیشدستانه انجام دادند که به کشته شدن الدوری منجر شد.»
استاندار صلاح الدین عکسهایی از طریق پست الکترونیک برای خبرنگاران فرستاده بود که نشان می داد جسدی بسیار شبیه به جسد عزت الدوری است اما تأیید نشده بود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۲۳:۴۳ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴
چنین آدم نماهااز زمانی که ظلم را به بشریت روا داشته اندمرده اند
آخرین اخبار