رئیس اداره سلامت منطقه 6 از برگزاری جشنواره بزرگ غذای سالم در پنجم اردیبهشت در محل آب ‌نمای پارک لاله خبر داد.

برگزاری جشنواره غذای سالم در بوستان لالهنجمه اسماعیلی رئیس اداره سلامت منطقه 6 در گفت‌و‌گو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برگزاری جشنواره غذای سالم در بوستان لاله اظهار کرد: جشنواره بزرگ غذای سالم ویژه گروه‌های خاص (سفره سلامتی) با موضوع غذای بیماران دیابتی، بیماران قلبی و عروقی، غذاهای رژیمی، غذای کودکان، صبحانه سالم، دسر، شیرینی و نوشیدنی‌های سالم توسط نواحی شش‌گانه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: به نفرات برتر در این جشنواره جوایزی اهدا خواهد شد و این همایش نیز پنجم اردیبهشت از ساعت 18 در محل آبنمای پارک لاله با حضور عموم شهروندان برپا می‌شود.

اسماعیلی در خصوص برپایی همایش سلامت افزود: در حاشیه برگزاری جشنواره غذای سالم همایش سلامت نیز با اجرای ویژه برنامه‌های متنوع از جمله اجرای موسیقی سنتی، اجرای گروه سرود کانون سالمندان منطقه، مسابقه، سخنرانی و... اجرا می‌شود.

رئیس اداره سلامت منطقه در پایان گفت: مسابقه آشپزی با هدف طبخ غذاهای سالم در کمترین زمان و با ساده ترین غذاها با حضور اعضا کانون جوانان و سالمندان منطقه نیز در ششم اردیبهشت از ساعت 11 تا 13 در سرای محله جهاد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۷ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
با سلام
آیا ارائه محصولات ارگانیک و طبیعی در جهت سلامت و کمک به رژیم سالم غذایی
در جشنواره امکان پذیر هست؟
و امکان اعلام دقیق زمان برگزاری وجد داره؟
ممنون از زحمات بی شائبه شما و همکاران گرامیتان
آخرین اخبار