معاون ساماندهی امور جوانان گفت: با توجه به استقبال شهروندان از اولین مرکز کنترل خشم مقرر شد سه مرکز کنترل خشم دیگر در تهران راه اندازی شود.

راه اندازی سه مرکز کنترل خشم تا پایان سال/ دو استان کشور آماده راه اندازی مراکز کنترل خشممحمود گلزاری معاون ساماندهی امور جوانان در گفت‌وگو با خبرنگار خانواده باشگاه خبرنگاران با اشاره به وضعیت مرکز پیشگیری و کنترل خشم اظهار کرد: با توجه به استقبال شهروندان و مراجعه صد نفر در مدت سه ماه گذشته به این مراکز و  درخواست حضور در ده جلسه برای بهبود وضعیت خشم امکان افزایش تجهیزات و افزایش مراکز کنترل خشم در تهران ایجاد شد.

وی با اشاره به حضور شهروندان از مناطق مختلف تهران در اولین کلنیک مرکز کنترل خشم واقع در منطقه 7 افزود: با توجه به استقبال شهروندان از راه اندازی اولین مرکز کنترل خشم در تهران، شهردار منطقه 7 قول احداث ساختمان پنج طبقه در خیابان پلیس داده است و همچنین شهرداری تهران از راه اندازی سه مرکز  کنترل خشم دیگر تا پایان سال خبر داد.

وی در پایان درخصوص راه اندازی این مراکز در استان‌های دیگر گفت: در حال حاضر دو استان خوزستان و البرز آمادگی خود را جهت راه اندازی این مراکز اعلام کردند و به زودی در استان‌های کشور مراکز کنترل خشم راه اندازی می‌شود.

انتهای پیام/


برچسب ها: کنترل خشم ، گلزاری ، استان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۰ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
این گول منگولی های روانشناسی به درد ما نمی خورد بگویید تلویزیون این قدر فیلمهای خشتن پخش نکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
خشم ما که هیچی از خشم خدا بترسین
-
ناشناس
۱۲:۰۹ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
این که گفتی یعنی چه؟....؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
اصلی ترین عامل خشم جوانان، بی تفاوتی دولت نسبت به بیکاری آنها می باشد
اگر دلسوز هستین یه فکر اساسی برای اشتغال بکنید تا دایر کردن مراکز کنترل خشم!
آخرین اخبار