14 تا 16 ارديبهشت‌ماه برگزار مي‌شود

معرفی مواد غذایی ارگانیک در جشنواره سلامت در دانشگاه اميركبير

رييس مرکز بهداشت و درمان دانشگاه امیرکبیر از برگزاری جشنواره سلامت دانشگاهیان در این دانشگاه خبرداد و گفت: این جشنواره 14 تا 16 ارديبهشت‌ماه برگزار مي‌شود.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دکتر حمید کشوری برگزاری این جشنواره را به همت بهداشت و درمان دانشگاه صنعتی امیرکبیر و با حمایت وزارتخانه‌های علوم و بهداشت دانست و افزود: این جشنواره با حضور روسای مراکز بهداشتی درمانی دانشگاه‌های سراسر کشور از 14 تا 16 اردیبهشت در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار مي‌شود.

وی توسعه فرهنگ بهداشت و ارتقای سطح سلامت دانشگاهیان را از اهداف این جشنواره عنوان كرد و افزود: در این جشنواره محصولات بهداشتی رایگان از قبیل مسواک در ميان بازدید کنندگان و دانشگاهیان توزیع مي‌شود و علاوه بر آن شرکت‌های فعال در حوزه سلامت، محصولات غذایی و خوراکی از قبیل محصولات ارگانیک، لبنیات، خشکبار و انواع نوشیدنی سالم در بین بازدیدکنندگان و دانشجویان توزیع خواهند کرد.

کشوری انجام معاینات پزشکی به صورت رایگان برای بازدیدکنندگان را از دیگر خدمات قابل ارائه دراین جشنواره نام برد و ادامه داد: همزمان با این جشنواره، اجلاس روسای مراکز بهداشتی درمانی سراسر کشور در روز 16 اردیبهشت در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار خواهد شد.

مدیر مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌های منطقه یک کشور استقبال شرکت‌ها از این جشنواره و نمایشگاه را مطلوب ارزیابی کرد و یادآور شد: این جشنواره هر سال در یکی از دانشگاه‌ها برگزار می‌شود و در سال جاری با برنامه ریزی‌های انجام شده شرکت‌های فعال غذایی و بهداشتی در نمایشگاه سلامت دانشگاهیان حضور خواهند داشت.

کشوری با ابراز امیدواری از اینکه برگزاری این جشنواره بتواند در توسعه سطح بهداشتی و آشنایی دانشگاهیان با محصولات غذایی سالم نقش ارزنده‌ای ایفا کند، خاطرنشان کرد: بازدید از این نمایشگاه برای تمامي علاقه‌مندان آزاد خواهد بود.

شایان توجه است تاکنون حضور چندین شرکت در حوزه لبنیات، غذای ارگانیک، ماکارونی، آبمیوه و نوشیدنی‌های سالم، خشکبار، کیک و بیسکویت، محصولات بهداشتی و غيره در نمایشگاه قطعی شده است و آنها با حضور در نمایشگاه محصولات سالم خود را بین دانشگاهیان عرضه مي‌شود.


انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار